poniedziałek, 31 marca 2014

Krata i disco

Dzisiaj mam dla was kolejną odsłonę moich disco pantsów. Tym razem połączyłam je bardziej casualowo, z kraciastą koszulą. Jako dodatki wybrałam średniej wielkości kopertówkę, która pomieści wszystko, czego potrzebuję, oraz  mój zakup stulecia - czarne szpilki. Zwyczajne, czarne obcasy to obowiązkowa pozycja w każdej szafie, wiem co mówię! Nie mam pojęcia, jak mogłam bez nich funkcjonować?! Ja swoje upolowałam kilka lat temu w New Yorker za 35 zł, ale myślę, że warto wydać więcej na takie buty, aby były lepszej jakości. W końcu to zakup na lata! :)


blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
blog6
blog7
blog8
Shirt - C&A | Pants - Glamorius via The Hut | Sunnies - Giant Vintage | Heels - New Yorker (similar here/podobne tutaj) | Handbag - Oasap | Ring and bracelet - By Dziubeka | Midiring - H&M
blog9a

16 komentarzy:

  1. Pięknie -);bardzo ładna stylizacja z pazurem;ale co byś powiedziała na połączenie tych szpilek z bluzeczką i skórzanymi spodniami sprzed kilku postów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasują, ale ja wolałam połączyć tamte spodnie mniej konwencjonalnie :)

      Usuń
  2. piękna jest ta koszula:) bardzo fajna stylizacja! Ps. Obserwuję i zapraszam do mnie w wolnej chwili:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw! Spodnie baaardzo mi się podobają :) Co do okularów z niebieskimi szkłami - koniecznie muszę kupić podobne ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz. Czarne szpilki to zdecydowanie pozycja obowiązkowa w każdej szafie, pasują niemalże do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie myślałam, że to moze tak do siebie pasować! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Leginsy zupełnie nie podobają mi się ale Twoje piękne włosy i koszula ! Cudo !

    OdpowiedzUsuń
  7. super look:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana koszulę masz cudowną, świetna figurka :)
    Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie wyglądasz, masz rewelacyjne pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię Cię w tych spodniach! :) świetnie leżą, zresztą całość miazga :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie-trochę grunge'owo, trochę futurystycznie:) A te twoje włosy...zazdrość mnie zżera!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna koszula.
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz niesamowicie pięknie!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.