środa, 2 kwietnia 2014

Bluza z... flamingiem!

Pisałam wam ostatnio o mojej ornitologicznej fazie. Tym razem, na mojej bluzie, dumnie prezentuje się czerwonak, zwany inaczej flamingiem. Siedzi sobie beztrosko na rajskiej plaży, umilając mi dzień. Przynajmniej patrząc na taki piękny obraz, mogę marzyć o tym, że razem z nim brodzę w błękitnej wodzie i wygrzewam się na słonku!

blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
blog6
Sweatshirt - ROMWE | Sunnies - Giant Vintage | Necklace - Bershka | Bracelet - By Dziubeka | Shoes - Converse (find here/znajdziesz tu)
blog7

12 komentarzy:

  1. Oooo ale osom bluza!!! Uwielbiam takie nadruki!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo do twarzy Ci w tej bluzie ;) Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się! ;) u mnie nowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. buza jest genialna kochana :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluza :) Bardzo kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza absolutnie fantastycznie wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi sie te bluzy z nadrukami

    OdpowiedzUsuń
  8. bluza jest genialna :)
    obserwuję i zapraszam do mnie na lumpeksowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fenomenalna bluza, bardzo fajnie wygląda w takim prostym, wygodnym zestawie ;) lubie takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita bluza <3 Bardzo fajne stylizacje publikujesz !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.