piątek, 4 kwietnia 2014

Szkocka krata na wiosnę

Szkocka krata była mocnym trendem w sezonie jesień-zima 2013. Jeśli jednak śledzicie mojego bloga i mój kanał na YouTube (klik), to wiecie, że jest to jeden z moich ulubionych wzorów i nie zamierzam z niego rezygnować wiosną. Ta spódniczka, razem z kraciastą koszulą, to jedne z moich ulubionych ubrań :) To także jedyne czerwone rzeczy w mojej szafie :D
Raz nawet połączyłam je w coś, na kształt sukienki : tu. Myślę, że jeśli wśród trendów znajdziemy coś, co bardzo do nas pasuje, to warto zdecydować się na zakup, ponieważ nie będzie to rzecz na jeden sezon :)
Ps.  Od razu wyprzedzę pytania odnośnie pomadki - niestety, nigdzie jej nie dostaniecie, bo pochodzi z "kuferka z malowidłami", które dostałyśmy jakiś czas temu z siostrą :)

blog1
blog2
blog3
blog4
BLOG5
blog6
Jumper - Chicnova | Skirt - New Yorker | Shoes - Deezee | Handbag - Super Dodatki.pl | Watch - Gift (similar here/podobne tu)
blog7

10 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.