czwartek, 24 kwietnia 2014

Różowa sukienka

Sukienka z poniższych zdjęć, jest moim jedynym ubraniem w kolorze różowym. Kiedyś ubzdurałam sobie, że taki odcień nijak nie pasuje do mojej urody i Barbie'owe ubrania omijałam szerokim łukiem. Jednak ostatnimi czasy przekonuję się do różu i poczynając od biżuterii oraz wzorów na ubraniach, zaczęłam wprowadzać go do swojej garderoby. Sukienka jest krokiem milowym w różowej rewolucji :D 
Połączyłam ją casualowo, z dżinsową koszulą w roli "płaszczyka", płaskimi loafersami i vintage'ową torebką. Mam nadzieję, że wam się spodoba!


Dress - Dresstination | Shirt - Oasap | Necklace - H&M | Bracelet - By Dziubeka | Handbag - Vintage | Watch - Gift (similar here/podobny tu) | Sunnies - Giantvintage

18 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc nie podoba mi sie zestawienie koszuli z tą sukienką, ale to tylko moje zdanie. ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądasz :) Sukienka ma świetny kolor i jestem oczarowana Twoim zegarkiem :)

    A co do połączenia koszuli z sukienką, mi sie bardzo podoba, koszula przełamała elegancję takiej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  4. alez mnie zaskoczyłaś tym różem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat ten odcień różu lubię, bo nie wygląda infantylnie :D I zupełnie nie wiem dlaczego się tak wzdragałaś przed takimi kolorami, bo wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wrażenie, że długość tej sukienki niespecjalnie Ci pasuje. Skraca Ci optycznie nogi przez to, że kończy Ci się w połowie uda. Myślę, że najlepiej byłoby Ci w sukience, ktora albo kończy się wyżej, albo na linii kolan :) Ale to oczywiście tylko moje zdanie, ważne, żebyś Ty się dobrze czuła :) A kolor sukienki, uważam, że bardzo Ci pasuje, fajnie że postawiłaś na taki żywy kolor
    ________________________________________
    Pozdrawiam,
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wyglądasz ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Ci pięknie w różowym. Wyglądasz wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  9. Doskonale Ci w tym odcieniu różu, aczkolwiek torebka gryzie mi resztę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna sukienka, ale nie mój kolor - różowy jest taki niemęski :P Ośmielę się stwierdzić, że akurat ten odcień różu nie jest dla Ciebie stworzony :) Widziałabym Cię w bardziej stonowanym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna sukienka i jej kolor :)

    A ja zapraszam do siebie, dopiero zaczynam ale jeżeli Ci się spodoba możesz zaobserwować, to zawsze motywuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience . Idealnie Ci pasuje w taki słoneczny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka, pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Odcień różu, który sprawia że nie jest cukierkowo tylko charakternie.. udana stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobisz post o płukankach? Kiedyś coś wspomniałaś i jestem ciekawa jakie płukanki przetestowałaś i polecasz i czy rzeczywiście dają taki spektakularny efekt. Dzięki Tobie zaczęłam olejować włosy, więc może teraz na płukanki? :)
    BTW świetny blog, zaglądam tu od jakiegoś czasu, cieszę się, że jeszcze istnieją normalne dziewczyny w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna sukienka, fajny look :)
    Od dziś będę zaglądał tu częściej, zapraszam również do mnie, pozdro xd

    OdpowiedzUsuń
  17. I love your style! That dress is awesome! :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.