wtorek, 25 marca 2014

Pantera na placu zabaw

Chyba każdy z nas ma w sobie coś z dziecka, chciałby czasem zapomnieć się i pobujać na huśtawce. Wiosna to dobry moment na oczyszczenie umysłu, rozbudzanie wyobraźni i wynajdywanie inspiracji w otaczającym nas świecie. Mam wrażenie, że kiedy dorastamy, zamykamy za sobą taką furtkę, która prowadzi do Krainy Czarów, a przecież marzenia i wyobraźnia to to, co pozwala nam kreować, pracować, żyć! Uwolnijmy czasem trochę fantazji ;)

Ja dzisiaj wybrałam plac zabaw jako tło do moich zdjęć. Bardzo lubię, kiedy w kompozycji pojawiają się kolorowe elementy, zwłaszcza, kiedy jeszcze na dworze jest dosyć szaro-buro. Na sobie mam wygodny strój, w sam raz na spacer. Wyróżnia go bluza bomberka w cętki, a dla zabawy włożyłam swoją opaskę z uszami kota :)


blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
blog8
blog7
blog9
Leopard sweatshirt - A.Wiśniewska | Pants - Peak Performance | Cat ears - Sinsay | Shoes - Converse (dostępne TU/buy here) | Jacket - H&M
blog6

17 komentarzy:

  1. Cholera no! Twoje włosy mnie dołują xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o niee, nie dołuj się!! każdy może mieć takie włosy, ja miałam masakre na głowie :) wystarczy tylko trochę zadbać o nie ;)

      Usuń
    2. No niestety nie każdemu jest dane, przy cienkich włoskach nigdy nie uzyska się takiego super efektu jak u ciebie ;)
      No i nie każdy ma też tyle wytrwałości! ;p

      Usuń
  2. cudowne spodnie! Jak ja uwielbiam taki krój! I bluza boska! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. góra fajna, nie podoba mi się dół

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluza/kurtka w fantastycznym kolorze! Definitywnie mam słabość do zwierzęcych wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o spodnie - jestem na nie, masz zdecydowanie za dobrą figurę żeby nosić taki fason :p Ale kocie uszka są urocze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkim nie dogodzisz :) kiedy występuję w rurkach dostaję komentarze, mówiące, że mam za grube nogi na rurki ;) dla mnie najważniejsze jest to, że dobrze i wygodnie sie w nich czuję :)

      Usuń
  6. Te uszka są rozkoszne <3 Stylizacja mi się podoba, chociaż spodnie zmieniłabym na inny fason - rurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne włosy :) chciaałabym obciąć troszkę za ramiona moje, bo są suche i zniszczone, ale obawiam się, ze będę musiała prostować i nici z pięknych, nowych włosów.. ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. przeurocze uszka! :) piękne masz włosy, chciałabym taki kolor, ale niestety bym musiała rozjaśniać + jak miałam rude odrosty było widać po 2 tygodniach, więc muszę zostać przy czerwonych ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.