wtorek, 11 marca 2014

mroczne strony wiosny

Dziś moja kotka upolowała i zjadła pierwszego motyla. Wczoraj, przez uchylony balkon, wleciała mi do mieszkania obrzydliwa, brzęcząca osa. W samochodzie utłukliśmy pierwszego w tym roku komara, a po szybach okien dreptają biedronki, zostawiając za sobą to żółte-niewiadomoco (kupa?!). Niestety, wiosna nadeszła, a wraz z nią OWADY!! Za to nienawidzę ciepłych pór roku. Słyszałam, że gdyby owady wyginęły, to cała ludzkość przestała by istnieć w mniej niż dwa lata. Rozumiem, że dotyczy to trzmieli czy pszczół, ale na co komu komary, albo kleszcze, które nie wymrożone jak należy, będą lęgły się milionami i czepiały mojego kota i waszych dzieci? Ehhh... świat to jednak dziwny jest :P
Wiosna ma też swoje lepsze strony, na przykład to, że wczoraj mogłam paradować w swoim nowym sweterku właściwie bez okrycia wierzchniego. Sweter ma fajny, melanżowy kolor i połyskujące w słońcu cekiny, w dodatku jest cienki i wręcz ażurowy, co sprawia, że świetnie nadaje się na cieplejsze dni i jeszcze ten batmanowy krój! Uwielbiam :)



blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
blog6
blog7
blog8
Sweater - Chicnova (here) | Jacket - Bonprix (similar here) | Shoes - Bershka | Skirt - Stradivarius | Handbag - Super Dodatki | Bracelet - By Dziubeka 
blog9



35 komentarzy:

  1. Piekna stylizacja!! Wlosy cudowne!! Pozdrawiam serdecznie:):)

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNE MASZ WŁOSY <3
    BARDZO PODOBAJĄ MI SIĘ BUTY I KURTKA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne włosy,piękna twarz a na dodatek świetnie ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie wyglądasz. Stylizacja i Twoje włosy - mega:)

    OdpowiedzUsuń
  5. połączenie swetra i spódnicy wyszło idealnie! I w tych okularach pięknie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ale kobiecy zestaw! spódnice ołówkowe są dla Ciebie stworzone <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny sweter!!! I myślałam, ze masz botki bo rajstopy fajnie się stopiły z butami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko piękne, ale najbardziej mi się podobają zegarek i buty. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz pięknie, zazdroszczę Ci takich włosów!

    OdpowiedzUsuń
  10. idealny zestaw, świetnie wyglądasz :) sweterek chętnie bym sama przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czemu ta spódnica taka długa ? Pokazuj nogi ! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne połączenie sweterka z ołówkową spódnicą, stylizacja wygląda genialnie! Oj, tak, owady to straszna zmora ciepłych pór roku, mnie szczególnie komary uwielbiają...

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie i jaki wspaniały kolor włosów! Nie mogę się napatrzeć! ;*
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ty jesteś śliczna! <3
    Super stylizacja, ja też nie lubię robali ;d Powiedz ile masz wzrostu? Bo wydajesz się niziutka :P Ja też nie należę do osób wysokich :(

    OdpowiedzUsuń
  15. boże jakie piękne wlosy <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Do owadów idzie się pryzwyczaić :) natomiast iosna niesie ze sobą mnóstwo poytywów, więc robale przy tym nikną! :) śliczny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prosty zestaw ale ma coś w sobie fajny sweter, jak ja ci zazdroszczę tych pięknych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakiś czas temu skutecznie nauczyłam się lubić i doceniać wszystkie pory roku. Wcześniej ciągle narzekałam, to za zimno, to za gorąco, to deszcz to nie deszcz :) Trochę ułatwiło mi to życie :) No i poza tym mnie komary nie gryzą, to chyba związane z zapachem krwi, widocznie nie te perfumy dla owadów :P

    www.morefashionlessvictim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, ale Ci zazdroszczę :( mnie kąsa wszystko co możliwe!

      Usuń
  19. Zawsze powtarzam, że najgorsze wiosną i latem są wszelakiego rodzaju robale. Moja niechęć do nich jest posunięta tak daleko, że obejmuje nawet biedronki;) Trochę serca mam tylko dla motyli, oczywiście ze względu na wrażenia estetyczne;) A włosy masz rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweter rzeczywiście jest fajny, ale jeszcze bardziej podobają mi sie twoje okulary. Gdzie je kupiłaś?

    GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je już w tamtym roku na www.giantvintage.com ;)

      Usuń
  21. Świetna stylizacja!
    Zakochałam się w Twoich włosach ! <3

    Nowy post www.claudie.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. masz świetny kolor włosów! też taki chce!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja!Uwielbiam ołówkowe spódnice jak i oversizeowe swetry. Zazdroszczę pieknych włosów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.