środa, 26 marca 2014

Flamingi

Po moich ubraniach można by stwierdzić, że mam zamiłowanie do ornitologii. Najpierw sukienka cała w jaskółki (klik), teraz koszula w różowe flamingi. Prawda jest taka, że podobno, jako dziecko potrafiłam rozpoznać ptaki w parku po dźwiękach. Dzisiaj ledwie odróżniam kawkę od wrony, a ptasie ubrania to czysty przypadek, po prostu mi się spodobały ;)

blog1
blog2
blog3
blog4
blog7
blog5
blog6
blog8
Shirt - @ | Pants - Gina Tricot | Jacket - H&M | Handbag - Vintage | Shoes - Mango | Watch - Geneva (similar here/podobne znajdziesz tu) | Earrings - By Dziubeka
blog9

20 komentarzy:

  1. koszula jest piękna, i świetnie gra z kurtką i butami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula jest przesłodka! lubię takie oryginalne nadruki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy Ty mieszkasz gdzieś w okolicach Lubina (dolnyśląsk), bo ostatnio widziałam Ciebie lub kogoś łudząco podobnego do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. BUTY<3

    http://thiefclothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam motyw flamingow :d ostatnio kupiłam szklanki do drinków z flamingami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie! W prosty sposob połączylas koturenki z luźnymi jeansami. Koszula świetna, chociaż z początku myslalam, że to sweterek + koszula.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta koszula! Hmm wiesz, że nie umiem wyobrazić sobie Ciebie bez piercingu? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog kochana i bardzo fajne stylizacje :) W tej najbardziej zachwyciła mnie koszula! Obserwuje i pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jesteś :))
    Urocza koszula ;d
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz :) Mogłabym prosić Cię o poklikanie u mnie w linki w ostatnim poście? :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny kolor wlosow *.*
    nasz sliczna ta koszule oraz buciki ;*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? :* odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty mi zawsze przypominasz ze chcialabym zrobic fajna sesje przy torach :D

    fajny Outfit!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakiś czas temu (a może nawet w zeszłym roku) czytałam, że flaming ma być kolejnym IT zwierzęciem, królującym na ubraniach i w dodatkach. No chyba jakoś nie może się przedrzeć w gąszczu innych trendów, a szkoda. Mam fantastyczną spódnicę we flamingi i kolczyki, a jaskółki i sowy oczywiście też się panoszą w mojej szafie. W sumie sporo tego ptactwa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealny zestaw :) I fryzurka!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.