piątek, 7 lutego 2014

Jaskółki

Podobno jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale ja mam ich ze sobą całkiem sporo, myślicie, że dadzą radę? Im jest cieplej, tym łatwiej robi się zdjęcia, bo nie musimy zmykać do domu po 5 minutach stania w rozpiętym płaszczu :D Najbardziej usatysfakcjonowana byłabym, gdyby nie nastąpiło przegięcie w drugą stronę, bo przy +40, kiedy ubrania lepią się do skóry, też nie jest najfajniej... no ale klimat jaki jest, każdy widzi :D
Na zdjęciach znowu kawałek Ścinawskiej starówki (ten sam, bo więcej kawałków nie mamy), o którym pisałam TU

blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
blog6
blog7
blog8
Dress - SH | Coat - Sammydress | Hat - Glitter | Shoes - H&M | Handbag - Super Dodatki | Jewelry - By Dziubeka
blog9

21 komentarzy:

  1. Świetnie wygądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dosłownie zakochałam się w tym looku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również wielbię czerń, dlatego będę śledzić regularnie!
    a kurtka i torebka to mistrzostwo świata!
    idealnie!


    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa stylizacja, bardzo fajny kapelusz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się. Uwielbiam Cię w czerwonejs zmince, poza tym kapelusz dodaje meg fajnego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie mi sie podoba ta sukienka :) W klimacie lat 50.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta stylizacja ! :) Genialnie masz przyozdobione paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sorry taki mamy klimat ;) Wyglądasz bosko. Rewelacyjne paznokcie, sama je robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama :) zaschniętym lakierem i linerem DIY wyciętym ze starego pędzelka z innego lakieru xD

      Usuń
  9. Ah jak Ty ładnie wyglądasz :) Wszystko jest idealnie dobrane :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest cudna! Niby taka zwiewna i eteryczna, ale ma w sobie coś rockowego. A może to Ty nadałaś jej tej "rockowości? ;) W każdym razie - jest moc

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wygląd i przepiękne długie rude włosy!

    OdpowiedzUsuń
  12. ahh.. jaki śliczny blog! cała stylizacja po prostu idealna ♥ ♥

    Dots & Laces

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w tej sukience! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna sukienka i pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna torebka, piękna stylizacja, kocham ten look :*****

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja, a te jaskółki są tak słodkie, że szok, normalnie powiało mi tu dzieciństwem troche :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.