piątek, 31 stycznia 2014

Ramoneskowy płaszcz

Zakochałam się w tych ramoneskowych płaszczach już rok temu. Od tamtej pory mierzyłam w sieciówkach kilka modeli, ale w każdym coś mi nie pasowało. Zdecydowałam się go zamówić, kiedy Sammydress zaoferowało mi wybranie sobie jakiejś rzeczy i ich asortymentu. Z kroju płaszcza jestem w pełni zadowolona, jego wykonanie też jest bardzo dobre, zupełnie odbiega od mojego pojęcia chińskich szmatek, jednak nie jest to zdecydowanie płaszcz na -5 stopni, przekonałam się o tym na własnej skórze, nazwałabym go raczej płaszczykiem przejściowym. Kiedy zima nieco zelży będę w nim z przyjemnością paradować!


blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
blog6
blog7
Coat - Sammydress (here) | Pants - Cheap Monday | Cap - Ebay | Bracelet - By Dziubeka | Handbag - Super Dodatki | Boots - H&M | Sweater - Tally Weijl
blog8


15 komentarzy:

  1. bardzo fajny ten płaszcz, a co do tego, że nieodpowiedni na zimę... może dodanie zatrzasków i zakup lub uszycie jakieś podpinki by załatwiło sprawę?

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobny płaszczyk i wychodzę w nim przy -8

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz ;) Ślicznie Ci w takim kolorze szminki - idealnie pasuje do Ciebie i Twoich włosów. A płaszcz jest rzeczywiście świetny, mam nadzieję, że Ci się przyda jak najszybciej, bo wykańczają mi te mrozy..

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobny płaszczyk, ale zimowy. Bardzo ładnie wyglądasz, czapka fajnie dopełnia stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  5. plaszczyk cudny ;) sliczna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku jakie ty masz piękne włosy
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. JEST NA PRAWDĘ SUPER :) bardzo mi się podoba
    będzie mi miło jeśli zajrzysz również do mnie, pozdrawiam!!

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię to , ten płaszczyk jest cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość bardzo mi się podoba ;) Szkoda tylko, że płaszczyk nie okazał się dość ciepły abyś mogła spokojnie ubierać go zimą ;/ torebkę to masz boską i juz pędzę odwiedzić sklep :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog, piękna ty nie pozostaje nic innego jak obserwować ;-)

    http://smalljstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! Mam taki sam płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne połączenie swetra z płaszczykiem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.