czwartek, 30 stycznia 2014

Nowości By Dziubeka

Podoba mi się połączenie typowo kobiecej, jasnej, błyszczącej biżuterii z czarnymi, rockowymi strojami. Tych drugich mi nie brakowało, natomiast zapasy błyskotek trzeba było uzupełnić ;)
Tym razem wybrałam sobie także małe kolczyki w złotym kolorze, których brakowało w mojej kolekcji. Zauważyłam także, że w moich zakupach dominuje motyw serduszka, czyżby zbliżające się Walentynki wpływały jakoś podświadomie na moje emocje? :D
Jak zawsze, wszystkie rzeczy przybyły do mnie w pięknych, eleganckich woreczkach.  To świetna sprawa, zwłaszcza, kiedy kupujemy biżuterię jako prezent, bo przecież opakowanie też jest bardzo ważne! Jeśli chcecie zrobić zakupy w By Dziubeka to teraz jest na to dobry moment. W dziale Outlet znajdziecie produkty przecenione o kilka-kilkadziesiąt złotych! Śpieszcie się! :)

Blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
blog6

Bransoletka i pierścionki pochodzą z kolekcji Point, złote kolczyki to kolekcja All Me, a złoto-srebrne - Galaxy.

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.