piątek, 24 stycznia 2014

Ulubiony fason

Macie tak, że mimo wielu dostępnych fasonów jakiegoś ubrania, wciąż upieracie się przy jednym? W mojej szafie jest kilka sukienek, ale najbardziej lubię te o rozkloszowanym kroju. Tak samo jest w przypadku spódniczek - taliowane i rozkloszowane - to jest to! Moja nowa sukienka pochodzi ze sklepu Front Row Shop. Została uszyta z przedziwnego materiału, czegoś pomiędzy neoprenem a ortalionem ;) Jest on bardzo sztywny, co sprawia, że kiecka świetnie się układa. Jej wykonanie jest bardzo solidne i wygląda na naprawdę drogą kreację, tymczasem jej cena jest zupełnie przeciętna, jak na sukienkę (ok 130zł).
Już nie mogę doczekać się wiosny, kiedy narzucę na nią ramoneskę i wyjdę wieczorem na drinka, bo dzisiaj jedyne co mi zostało, to zmienić buty na sznurowane botki, przywdziać grube rajtki i zasłonić wspaniałość sukienki płaszczem... -.-

blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
blog6
blog7
Dress - FrontRowShop (here) | Shoes - Mango | Earrings and ring - Glitter
blog8

25 komentarzy:

  1. prześliczna sukienka ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, My! Ta sukienka i jej kolor są przepiękne :)) Świetny, prosty krój!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też najbardziej lubię rozkloszowane spódnice i sukienki, bo ukrywają biedra :P

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka bardzo dziewczęcy krój:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka, ma przepiękny krój! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Również zwróciłam uwagę na tą sukienkę w tym sklepie, ale bałam sie jaki to materiał i w końcu kupiłam inną ;)
    Świetnie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się nosi taki pierścionek? Wygodnie? :) Zawsze się nad tym zastanawiałam... A zestaw świetny :)

    _________________________________
    Pozdrawiam,
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ma przegub, więc normalnie można poruszać palcem ;)

      Usuń
  9. Nie dziwię się, że krój należy do Twoich ulubionych- świetnie się w nim prezentujesz. Stylizacja strasznie mi się podoba i pasuje do Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się we wszystkim! ja również czekam na to, aż zrobi się choć odrobinkę cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest dla Ciebie idealna! Poza tym te buty, awwwwr :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty są cudowne! Po prostu miazga! ;)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka ma bardzo ciekawy krój.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też czekam na wiosnę! Miejmy nadzieję, że już bliżej niż dalej, a wtedy będziesz mogła sukieneczkę 'wystawić' na światło dziennie. Swoją drogą bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześlicznie wyglądasz w tej sukience!
    Poza tym zawsze lubiłam połączenie takiego niebieskiego z rudym włosami, super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Biała podszewka sukienki inspirowana kieckami Balenciag'i. Do białych butów wygląda extra!!!

    http://smalljstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.