niedziela, 26 stycznia 2014

Jack na rozgrzewkę

Temperatura na zewnątrz aż woła o rozgrzewającego drinka! Nie znoszę gorąca i cieszę się, że nie mamy 40 stopniowych upałów, jednak duże mrozy też mnie nieco męczą. Utrudniają nam robienie zdjęć, a w przyszły weekend utrudnią mi wszystko (!) gdyż już o 6 rano będę musiała wyjść na pociąg, mam nadzieję, że pojedzie :P Całe szczęście, że możemy przemieszczać się samochodem, bo za długo nie pospacerowałabym w takim stroju. Chyba będę musiała z pokorą odłożyć spódniczki do szuflady na kilka tygodni ;)

blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
blog6
blog7
Skirt - A. Wiśniewska | Shoes - H&M | Handbag - Super Dodatki | Coat - no name | Hat - Glitter | Watch - Geneva (podobne zegarki znajdziesz TU/similar watches HERE) | Necklace - ebay | Jack sweatshirt - borrowed from sister
blog8


17 komentarzy:

  1. Piękne masz buty <3 zestaw świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba i buty zdecydowanie są moimi faworytami! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie buty ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi sie podoba to zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a, nie lepiej pisać po POLSKU!!! ludzie opamiętajcie się!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież piszę po polsku... Odwiedza mnie sporo osób zza granicy i dostawałam już pytania "Gdzie kupiłaś to czy tamto, bo nic nie rozumiem", a jako, że wierzę w poziom nauczania w Polsce i w to, że moi polscy czytelnicy znają angielskie nazwy części garderoby, postanowiłam zapisywać je w języku angielskim, więc opamiętaj się ;)

      Usuń
    2. A może wypadałoby jednak wiedzieć jak jest kapelusz po angielsku;)? Opamiętaj się Anonimie-odrobina wiedzy jeszcze nikogo nie zabiła:) No chyba, że Anonim jest z Młodzieży Wszechpolskiej-oni tam mają strasznie nacjonalistyczne zapędy i tępią wszystko co obce;)

      Usuń
  6. Pięknie wyglądasz:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zestawienie! podoba mi się zwłaszcza torebka i spódniczka :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/2014/01/skoncentrowane-serum-3w1-z-eveline.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna spódniczka, całość podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam ostatnio w lumpku taką spódniczkę (Zara) za 20 zł... :/ żałuję że nie wzięłam . Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.