piątek, 17 stycznia 2014

Mała czarna

Sukienka z poniższych zdjęć to już moja trzecia "mała czarna"! Absolutnie nie uważam, aby wybieranie czarnej sukienki było czymś oczywistym i nudnym, wręcz przeciwnie. Kiedy nie wiem w co się ubrać - to ona ratuje mi życie (i imprezę). Ta jest wyjątkowo urokliwa, dzięki dużemu wycięciu z przodu. Czuję się w niej bardzo kobieco i zamierzam nosić ją bardzo często, nie tylko na wyjątkowe okazje ;)
W tym wypadku dobrałam do niej bajkowe, błyszczące szpilki od Aleksandry (klik) oraz pasującą bransoletkę. Myślę, że dzięki tym błyszczącym dodatkom zestaw nadaje się zarówno na imprezę w klubie, jak i na romantyczną kolację <3 
Muszę jeszcze koniecznie zwrócić waszą uwagę na moją fryzurę. Została wykonana przez moją młodszą siostrę, przyszłą  fryzjerkę :) Ahh nawet nie wiecie jak się cieszę, że mam kogoś takiego w domu (teraz możecie mi zazdrościć ;P). Mam nadzieję, że już niebawem na blogu pojawi się więcej fryzur jej autorstwa, bo zaczynam mieć ochotę na włosowe kombinacje, bez obcinania kosmyków :)

Blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
blog6
blog7

Dress - Tally Weijl | Shoes - A. Wiśniewska 

blog8

14 komentarzy:

  1. aaa <3 wyglądasz mega kobieco i pięknie :) ta sukienka idealnie pasuje do Twojego typu figury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko w tym zestawie mi się podoba. Czasami do "nudnej" sukienki wystarczą wystrzałowe buty i już się jest gwiazdą na imprezie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko o tej sukience można powiedzieć, ale na pewno nie to, że jest "nudna" :P

      Usuń
  3. ślicznie wyglądasz;)

    pozdrawiam;)
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjnie wyglądasz w tym warkoczu i sukience <3
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaaaaaaa <3 z każdym postem jesteś piękniejsza ;)
    Sukienka świetnie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W pełni jestem na TAK! :-) super masz tego warkoczyka, siostra się spisała. O sukience już pisałam- cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko te buty, ta sukienka, te włosy. Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sukienka, szkoda że ten dekolt trochę ją u mnie dyskwalifikuje xD Bez biustonosza wyglądałabym tragicznie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie-mega zmysłowo!!! Masz 100% gwarancję,że żaden facet na imprezie nie będzie w stanie oczu od Ciebie oderwać! Gdyby nie fakt, że sama praktycznie nie posiadam biustu;) już pędziłabym do sklepu. Wyglądasz fenomenalnie. No a siostrze pogratuluj talentu-potrzeba nam w PL zdolnych fryzjerek, ja sama od lat takiej poszukuje;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super, zapraszamy do nas:
    http://sistarsstyle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna jest ta sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.