środa, 15 stycznia 2014

Eat me!

Dzisiejszy zestaw to styl,  który bardzo lubię. Jest trochę luźno i młodzieżowo, ale także kobieco. Spodnie podarowała mi siostra i od razu stały się jednym z moich ulubionych elementów. Są bardzo wygodnie i pasują zarówno do szpilek jak i trampek ;)
Dzisiaj, w końcu, spadł u nas śnieg, ale nie trzyma się za dobrze. Przypomina raczej morką breję niż biały puch... no nic, pozostaje nam czekać na lepszy, który daje piękny efekt na zdjęciach ;)
Na głowie mam nową czapkę, z zabawną babeczką i jakże wymownym tekstem, od Madeyou. Spodobała mi się, bo jest to coś innego, niż te wszystkie beanie z wielkimi literami "życiowych" hasełek. W dodatku jest na prawdę fajnie wykonana! Aplikacja i tekst zostały doszyte ręcznie, ale bardzo porządnie :)
Co myślicie o takim luźno - kobiecym zestawie? Dajcie znać w komentarzach!
Ps. Tylko do północy macie czas, aby zgłosić się do konkursu!
KLIK
Ps.2. Mamy nowy obiektyw!! Jak oceniacie zdjęcia? Musimy się jeszcze z nim oswoić, ale jesteśmy bardzo zadowoleni :):) Zwłaszcza, że odkupiliśmy go, od innej blogerki, za bardzo niewielkie pieniądze! :*

blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
blog6
blog7

Jacket - Second Hand | Top - New Yorker | Beanie - Madeyou (here) | Pants - Peak Performance | Boots - No Boso | Handbag - Second Hand 

blog9



14 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie!! Uwielbiam takie luzaki :) spodnie SĄ GENIALNE!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czapka bardzo do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosowałaś coś na włoski, że tak szybko urosły w przeciągu roku? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam kilku wcierek, ale raczej nie wpłynęły one na szybkość przyrostu moich włosów. Uważam, że urosły normalnie, wcale nie szybko :)

      Usuń
    2. Ja od paru dni zaczęłam stosować siemię lniane, zobaczę, czy w ogóle da jakieś efekty. :)

      Usuń
  5. Pięknie wyglądasz!:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze najpiękniejsza Iza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham te babeczke i Ciebie Babeczko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna stylizacja a czapeczka slodziutenka !Obserwuje
    http://www.ilonazakrzewska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.