czwartek, 9 stycznia 2014

Czarno na białym

Panie i Panowie, za moimi plecami możecie podziwiać kolejny, po Pollenie (KLIK), budynek dużego zakładu w pracy w Ścinawie - działającą do dzisiaj, przetwórnię owoców i warzyw. Będąc na  zakupach w supermarkecie i wybierając słoik sałatki do obiadu, obczajcie etykietkę, wielce prawdopodobne, że zabieracie ze sobą cząstkę mojego miasteczka. Dotyczy to także tych z was, którzy mieszkają za granicą, otóż wiele razy widziałam w obcych sklepach słoiki z naszej przetwórni ;) Budynek wraz z okolicznymi kamienicami to pozostałość starówki, jak łatwo się domyśleć, większość zabytkowych budynków została zniszczona podczas II wojny.
Wiem, że to blog szafiarski, jednak lubię przemycać tutaj odrobinę swoich innych zainteresowań, do których należy historia, a w szczególności historia moich okolic! Jestem lokalną patriotką i uwielbiam odkrywać ciekawe miejsca w swoim miasteczku i gminie!
Jeśli chodzi o mój strój, to postawiłam na prostotę i wygodę. Elastyczną spódnicę połączyłam z bawełnianą bluzą, a żeby optycznie (i nie tylko!) dodać sobie kilka centymetrów wzrostu, dobrałam czarne botki i kryjące czarne rajtki. Do tego duża, pojemna torba i można wyjść z domu, załatwić kilka bieżących spraw ;)
blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
blog6
blog7
Coat - No name | Swetshirt - Bershka | Skirt - Stradivarius | Boots - H&M | Bag - Super Dodatki | Necklace - By Dziubeka
blog8

23 komentarze:

  1. Uwielbiam Twój kolor włosów <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. boska stylizacja! prosta, ale elegancka ;) a kolor włosów masz zabójczy! a propos to uwielbiam takie stare budynki tzw. wojenne czerwoniaki :) fajna miejscówka na focie, a etykietki obczaję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. prosto, gustownie i elegancko czyli świetnie :) Zaciekawiła mnie twoja historyjka na początku :)

    braszka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo mamo, jak Ci jest do twarzy w tym kolczyku! Sama chciałam taki swojego czasu, ale doszłam do wniosku, że by mi nie pasował :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz, stylizacja bardzo ładna, uwielbiam czerń :)

    http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Cię w takiej wersji i zazdroszczę nieprzerwanie kolczyka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zakupach będę rozglądać się bardzo uważnie!:D:D:D A stylizacja świetna, wyglądasz bardzo elegancko i kobieco, to lubię najbardziej!!:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja,lubię takie eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. spódniczka bardzo Ci pasuje :) z biała bluzą wygląda świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz, lubię te Twoje ogniste włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja, śliczna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny look :) almikofashion.blogspot.com obserwujjjeeeee

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna bluza ;) fajnie wyglada w takim połączeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna z Ciebie dziewczyna :)
    Świetna stylizacja!

    Buziaki ♥

    www.holdmelikeapillow.blogspot.com
    (w wolnej chwili zapraszam do siebie na konkurs, można wygrać sukienkę o wartości $200)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja Cię uwielbiam w takich zestawach, elegancka i piękna : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś bardzo ładna *.* Trafny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  17. naszyjnik brąz, złoty zegarek, złote dżety w torebce, srebro przy butach..
    nie za duzy misz-masz?
    warto zwracac uwage na detale...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.