czwartek, 7 listopada 2013

Przemysłowy krajobraz

Oprócz pięknej przyrody, w mojej okolicy można znaleźć także opustoszałe budynki po zakładach przemysłowych. Sesja halloweenowa (klik) powstała na terenie dawnej Fabryki Domów, a tłem do dzisiejszych zdjęć jest stary budynek Polleny - zakładu chemicznego, w którym dziadek mojego chłopaka wyrabiał 300% normy (za co został uhonorowany tytułem pracownika miesiąca!), a także, jako jeden z wielu, utracił zdrowie, zapadając na pylicę. To taka nasza ciemna strona miasta, czuć w niej PRL-em. Stanowi nie tylko ciekawe tło dla zdjęć, ale także skłania do szperania w historii :) Czy w waszych miastach też są takie miejsca? Koniecznie napiszcie!

blog1

blog2

blog3

blog4

blog5

blog6

blog7

blog8

blog9

blog10

blog11
Koszulka - New Yorker | Spodnie - Stradivarius | Buty - Bonprix(klik) | Bransoletki personalizowane - She Bijou | Torebka - New yorker
blog12

28 komentarzy:

  1. Jak zwykle pieknie:) zapraszam do siebie na konkurs http://unfashionable-fashion-by-gosha.blogspot.com/2013/11/wielki-come-back-z-konkursem.html pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Stay strong" - wbrew pozorom to bransoletka dla mazgaja, prawda? ;) Przypomina, że nie należy się przejmować głupotami. Świetny kolor spodni! Mam nadzieję, że Ci się nie spiorą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mazgaja? Proponuję nie oceniać ludzi po napisie na bransoletce, zwłaszcza, gdy nie ma się pojęcia co ten napis dla mnie znaczy...
      Spodnie się nie spiorą, mam je trzy lata i wciąż wyglądają tak samo.

      Usuń
  3. podobają mi się dodatki w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic tu nie brakuje, jak dla mnie rewelacja, fajne buty :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się podoba bardzo wstęp postu :). Od razu poczułam klimat tych zdjęć i zdecydowanie lepiej je się oglądało :).
    Historia jest bardzo ciekawa i kryje wiele ciekawych opowiadań, chociaż nasi dziadkowie, rodzice mają pewnie więcej do powiedzenia z punktu historii niż my będziemy mieli swoim dzieciom. Za to będziemy mogli się pochwalić, że używaliśmy kaset VHS :D. Plus za reklamy na blogu dla zwierzaków, jak najbardziej popieram!

    www.bestjaabestja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja, bardzo mi się podoba. I ta róża na tej koszulce, ekstra.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://bizuterland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko super zgrane Brawo!!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Charakternie :)


    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny codzienny, wygodny zestaw. Kurtka przyciąga wzrok. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie ;) Spodnie piękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super Ci w takiej fryzurce! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie ci w takim makijażu :). Niesamowite uczucie chodzić po jakimś miejscu, znając jego historię, zwłaszcza historię ciężką, peerelowską, którą przesiąknięte jest wręcz powietrze danego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja bardzo fajna :) podoba mi się, wszystko ze sobą się łączy.
    Weszłam na stylizację halloween i jestem pod mega wrażeniem :D Szał !!!
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)

    http://littleraspberrybubblegum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz pięknie! Jakiej farby do włosów używasz? I jak często je myjesz? Zawsze wyglądają genialnie. Napisałabyś mi jak pielęgnujesz swoje rude włosy? A może napiszesz post o swoich włosach? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prawej jest ikonka "włosy i uroda" tam znajdziesz wszystko nt. moich włosów, co pojawiło się na blogu. Na pewno będę jeszcze o nich pisała, może napiszę taki post zbiorczy na temat posiadania rudych włosów :P możesz też obczaić Moją Włosową Historię u Anwen:
      http://www.anwen.pl/2013/05/moja-wosowa-historia-lubie-czern.html
      Farbuję farbą o śmiesznej nazwie www.Delia.pl kolor 7.44 (rudy) :)

      Usuń
    2. Dziękuję! A pomysł z takim "rudym postem" jest super! będę go wyczekiwać!:)

      Usuń
  16. Jestem zachwycona Twoimi butami :) Poza tym pięknie Ci w takim koczku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja. ♥ Pięknie Ci w tym kolorze szminki. Skąd zegarek? Chyba mam identyczny ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba swiezo farbowane wloski. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.