wtorek, 26 listopada 2013

Disco pants!

Przedstawiam wam moje nowe spodnie. Szukałam ich kilka miesięcy, ale moje wewnętrzne skąpiradło syczało do ucha, że 65$ za legginsowe gatki to za wiele. Kiedy wreszcie znalazłam je na stronie wyprzedażowej (właściwie to nie wiem jak nazwać ten sklep internetowy, w każdym razie możecie tam kupić wiele rzeczy po okazyjnych cenach, od gier do ubrań ;)) zamówiłam je prędko i niecierpliwie odliczałam dni do ich przybycia, które nie nastąpiło wcale... -.- moja paczka zaginęła gdzieś w eterze. Po 30 dniach oczekiwania, (zgodnie z regulaminem) podjęłam wiele prób skontaktowania się z kimś kumatym z obsługi sklepu. Łatwo nie było, ale wreszcie przesyłka została wysłana ponownie i doszła do mnie po 10 dniach :) Cała ta sytuacja sprawiła, że mam mocno mieszane uczucia do The Hut, no ale ceny kuszą, więc kto wie, może jeszcze skorzystam z ich ofert ;)
Ps. proszę o głosy na to zdjęcie: KLIK
blog1

blog2

blog3

blog4

blog6

blog7


blog5
Spodnie - Glamorous via thehut.com | Koszulka - NY | Bluza - SH | Naszyjnik - Bershka | Bransoletki - ByDziubeka
blog8


13 komentarzy:

  1. wow :) rewelacyjnie! te spodnie świetnie na Tobie leżą, ja bym wyglądała w takich niedobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądają różowe dodatki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba wszystko co szare bym chciała mieć w swojej szafie ;d koszulka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie wymiatają,a le jak dla mnie jest to rodzaj dobry tylko i wyłącznie dla anorektyczek z nogami do nieba. Niestety normalne dziewczyny nie wyglądają w nich korzystnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kurteczka jest z lumpa?! Nie wierzę! Genialna ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są naprawdę rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne te disco :* Masz zgrabne nóŻki to świetnie leżą :) Ja wyglądałabym w nich jak wieloryb ;x

    OdpowiedzUsuń
  9. super spodnie i ramoneska, świetnie wyglądasz kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. biała kurtka jest świetna ;p
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.