piątek, 29 listopada 2013

Put your lipstic on

Czarna ramoneska to, moim zdaniem, rzecz, która powinna znaleźć się w każdej szafie. Pasuje do nieskończonej ilości stylizacji, można do niej dodać futrzaną kamizelkę, szalik czy komin, podwinąć rękawy, zasunąć zamek pod szyję, zostawić kołnierz lub nosić, nonszalancko, zupełnie rozpiętą. Ja mam już dwie takie kurtki. Pierwszą nosiłam praktycznie ciągle przez ostatnie dwa lata, więc jestem żywym przykładem na to, że jest to model ponadczasowy i nie wychodzi z mody w żadnym sezonie! Ta, którą mam na sobie na poniższych zdjęciach, pochodzi ze sklepu bonprix.pl i jest świetnej jakości, ale zalecam zamówienie rozmiar mniejszej ;) Kurtka jest uzupełnieniem stroju składającego się z kolejnej bazy w postaci dżinsowej koszuli i małego szaleństwa, jakim jest panterkowa spódnica od A.Wiśniewskiej. W połączeniu z czarnymi botkami i szykownym, wełnianym kapeluszem prezentuje się bynajmniej nie kiczowato :) Kropką nad "i" jest moja nowa, czerwona pomadka, w której jestem zakochana!
Ps. Bardzo was proszę o głosy na to zdjęcie: KLIK
Byłoby fajnie, gdyby Marcin wygrał, ale jest daleko w tyle za konkurencją, także liczymy na was! (można odlajkować profil minutę po zagłosowaniu ;)
Ps. Jutro, we Wrocławiu w centrum handlowym Magnolia Park odbędzie się otwarcie nowego butiku marki Sinsay! Ja będę, a wy? Zapraszam! :):)
blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
blog6
blog7
Kapelusz - Front Row Shop | Koszula - Oasap | Kurtka - Bonprix | Spódnica - A. Wiśniewska | Buty - H&M | Bransoletki - ByDziubeka
blog8

14 komentarzy:

  1. również będę bo dostałam zaproszenie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, masz mega kolor włosów :) Poza tym fajnie, że do spódniczki założyłaś czarne rajstopy i pod ten kolor buty, bo to nie skraca sylwetki, tylko na odwrót, co jest duuuuuużym plusem :)
    Pozdrawiam serdecznie :)) 27piecestowear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ahhh jak ja kocham czerwone usta <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz w sobie coś co przyciąga. Wyglądasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, czerwone usta, cudownie wyglądasz muszę Ci powiedzieć, śliczna spódniczka :) Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja z pazurkiem ;) Śliczny kapelusz ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz rewelacyjnie. Panterka zawsze kojarzy mi się z kiczem, ale nie u ciebie.
    www.jestemfaustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylóweczka :D!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny styl- cudowne spójne połączenie!! mega

    pozdrawiam z Gdyni,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz ! Uwielbiam czerwone szminki, a Tobie wyjątkowo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna stylizacja :)


    xx
    www.gold-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. niesamowicie Ci pasuje ta pomadka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Połączenie skóry z panterą zawsze robi furorę <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale jesteś śliczna! :) Ładniejsza niż Deynn, i tym bardziej Jrmmerced i Maffashion.. Piękna twarz! :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.