sobota, 23 listopada 2013

Back to Black

Dziś w końcu miałam wolny dzień, nie spędziłam go jednak bezproduktywnie. Popełniliśmy urocze zdjęcia w mglistej aurze, którą bardzo lubię. Na sobie miałam swój ulubiony, czarny kolor, podbity nieco czerwienią tu i ówdzie. Poszukiwania idealnej czerwonej szminki uważam oficjalnie za zakończone sukcesem, cel był bliżej niż mogłoby się wydawać :) Bluza to nowość w mojej szafie, jestem z niej bardzo zadowolona, tym bardziej, że na zdjęciach wyglądała na lichego longsleeva, a okazała się całkiem ciepła. Jest teraz na promocji KLIK (na którą oczywiście się nie załapałam, kiedy ją zamawiałam -.-) i kosztuje tylko 12$. Wysyłka jest darmowa i paczka była u mnie po około 2 tygodniach ;) Bardzo podobają mi się jej kraciaste wstawki na ramionach, czuję, że zostanie moim ulubieńcem ;)
A propos nowości, mam ambitny plan, żeby we wtorek nagrać filmik z nowościami z października i listopada, chcecie obejrzeć? Dajcie mi znać!
Ps. Proszę o głosy na to zdjęcie: KLIK!!

blog1

blog2

blog3

blog4

blog5

blog6

blog7
Bluza - Front Row Shop | Spódniczka - A. Wiśniewska | Torebka - Prada (sh) | Buty - Stylowe Buty | Bransoletka personalizowana - She Bijou
blog8


21 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mglista aura jest naprawdę piękna :). Śliczne masz kolczyki :).

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, nosiłabym i to jak! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakiego różu i bronzera używasz? dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam na zmianę bronzera z H&M (mój hit!) i kuleczek brązujących z Avonu, tutaj mam ten z H&M, różu używam rzadko, na tych zdjęciach nie mam wcale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super wygląda! miło, że opowiadasz na każde pytanie, jeszcze raz dziękuję!

      Usuń
  6. Twoje włosy <3 ślicznie wyglądasz w czerni :) więc dobrze, że ją lubisz :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Od jakiegoś czasu się głowię, a zawsze zapominam zapytać ;p Jakiej farbki używasz do włosów? Wyglądają na wcale niezniszczone, ja też farbuję na rudo, ale próbowałam już wielu farb i żadna nie trzyma się długo i ładnie, a kondycja włosów zawsze się trochę psuje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie są zniszczone ;)
      Farbuję farbą www.Delia.pl, kolor 7.44

      Usuń
  8. śliczna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. witam piękna stylizacja :)

    mam pytanie jaka dlugosc jest tej czarnej spodniczki ??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.