wtorek, 12 listopada 2013

Z męskiej szafy

Znalezienie idealnych spodni boyfriendów to wcale nie łatwe zadanie. Muszą być luźne, niskie w stanie, "wisieć" w kroku, ale fajnie leżeć na tyłku. Nie powinny być obcisłe w żadnym miejscu. Moim zdaniem równie dobrze wyglądają z trampkami jak i z butami na obcasie. Dzisiaj swoje połączyłam z ulubionymi botkami na słupku, koszulą w kratkę i kurtką - ramoneską. Spodnie są świetne, jednak żałuję, że nie wzięłam rozmiar mniejszych, ostatnio mam chyba problem z samooceną, bo wszystko zamawiam za duże :P
Dżinsy były częścią mojego pierwszego zamówienia z Bon Prix, razem z butami z tego posta. Na pewno nie były to moje ostatnie zakupy, ich jakość przerosła moje oczekiwania! Zwłaszcza w stosunku do ceny ;)

blog1

blog2

blog3

blog4

blog5

blog6
Koszula - C&A | Spodnie - Bonprix (znajdziecie je tu) | Bransoletki - ByDziubeka
blog7



23 komentarze:

  1. świetny zestaw ;*
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny zestaw! :)

    zapraszam na rozdanie http://kasiuulkowyblog.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula strasznie mi się podoba ;)

    Ps. Masz piękne włosy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tą od kolczyka... I tak twierdzę, że lepiej Ci bez niego! Mimo, że uwielbiam piercing.. no i z twarzą mogłabyś uderzyć w modeling. Tak jakoś mi się podoba (wszystko ze mną w porządku) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twarz to trochę za mało, ale dziękuję ;D

      Usuń
    2. Potwierdziam, buziałkę to masz przepiękną! A stylizacja idealna dla Ciebie :-)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz, wszystko ze sobą współgra. Trafiłaś w mój gust :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne włosy! czekam na post o nich:)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie! cały zestaw totalnie w moim stylu, te spodnie są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna koszula! Ciągle planuję zakupić właśnie taką w kratkę czerwoną bo aktualnie posiadam tylko niebieskie jednak ciągle odkładam to na później :p Spodnie też masz bardzo fajne jednak obawiam że ja wyglądałbym w takich źle :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fakt, spodnie leżą idealnie :) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ramoneskę masz wspaniałą, podobnej poszukuję kochana :) Super wyglądasz!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jeszcze nie znalazłam ideału : )

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie odrobinę za duże są, a Ty taka chudzinka! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam Twoją koszulę :) jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  14. A pomadka skąd? Pięknie Ci w tym odcieniu. <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.