wtorek, 5 listopada 2013

Ombre nadal hot!

No, przynajmniej dla mnie :) chyba nigdy nie znudzi mi się ten "wzór" (?). Spodenki zrobiłam sobie sama, oszczędzając na tym kilka złotych, ale jakby policzyć straty zdrowotne (wdychanie chloru przez dwa dni -.-) to nie jestem pewna, czy to się tak wybitnie opłaca. Plus w tym taki, że mam dokładnie takie, jakie chciałam, a także nikt nie ma identycznych ;) Trochę już za zimno, żeby w nich paradować, nawet z rajtkami, więc albo sprawię sobie cieplejsze (rajtki, nie spodenki!), albo pożegnam się z nimi do wiosny. Chyba wybiorę pierwszą opcję ;) A wy chodzicie czasem jesienią i zimą w szortach? A może w krótkich spódnicach? Macie jakieś patenty, żeby było wam w nich cieplej? Dajcie znać!

blog1

blog2

blog3

blog4

blog5

blog6
Spodenki - DIY | Buty - H&M | Kurtka - H&M | Sweterek - ROMWE | Bransoletki - By Dziubeka
Skórzana torebka - SH (skórzane torebki znajdziecie TU)
blog7


31 komentarzy:

  1. Paraduję.. oczywiście. Tylko że po domu, bo w taką pogodę to mi się ani ruszać nie chce, ani marznąć :D ale jeśli chodzi o rajstopy to można dostać takie baardzo grube bawełniane bodajże za ok. 20zł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz piękne włosy i ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie! :) Pierwsze zdjęcie mnie zauroczyło<3

    Ja generalnie nie jestem zmarzluchem, więc nie odpuszczam szortów, sukienek i spódnic w okresie zimowym :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rajstopki 100den i można śmigać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, dość typowy zestaw. Ciekawie się prezentuje z Twoimi włosami :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piekne włosy. Zimą odpuszczam sobie shorty i krótkie spódnice.
    www.esperadaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Grubsze rajty albo pod/zakolanówki :) Albo takie modne teraz kozaki za kolano :D
    U mnie krótkie spodenki to jedna z tych (niewielu w sumie) rzeczy, które zdecydowanie chowam do szafy na jesień i zimę. Raz czy dwa zrobiłam wyjątek i nie czułam się dobrze. A może nie mam jeszcze po prostu odpowiednich spodenek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. czym farbujesz włosy? bardzo ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na jesień jeszcze chodzę w szortach, w zimie już rzadziej, ubieram naprawdę grubaśne rajtki i gra gitara :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z rajstopami super wygląda jeszcze nie jest aż tak zimno żeby je chować do szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak zimno i szorty? :) Odważna jesteś, naprawdę podziwiam.
    Stylizacja b.ciekawa, a kolor włosów urzekający *u*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    orasey.blogspot.com

    P.S Na blogu właśnie trwa rozdanie z ciekawą nagrodą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Iza jak zawsze piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiam się w jaki sposób dbasz o włosy? Są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prawej stronie, pod moim avatarem jest kilka ikonek, wśród nich także "włosy i uroda", po kliknięciu w nią wyświetlą Ci się wszystkie posty nt. pielęgnacji moich włosów ;)

      Usuń
  14. Iza świetne szorty :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniale wygladasz, szorty są zabójcze!!!
    pozdrawiam:*


    OLA

    OdpowiedzUsuń
  16. szorty są świetne, ale jednak najbardziej podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ombre powoli staje się "klasyką" ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ombre dla mnie też nadal jest hot :D !
    Ja również jesienią chodzę w szortach :P

    OdpowiedzUsuń
  19. swietne polaczenie :) jak widac szorty nadaja sie rowniez idealnie na jesien :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne ombre na paznokciach! Love, love, love!

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo, ale to bardzo podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się kolor Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.