czwartek, 31 października 2013

Antydepresanty

Chociaż czarny to mój ulubiony kolor, bardzo chętnie noszę też inne. Myślę, że soczyste i wesołe barwy działają rozweselająco i antydepresyjnie, co jest nam potrzebne zwłaszcza teraz, kiedy drzewa zaczynają robić się łyse i czeka nas najbrzydsza pora roku - przedzimie... 
Niby do wyprzedaży jeszcze daleko, ale mi już udało się upolować tę piękną koszulę za 50% ceny, czyli za 35 złotych. Bardzo się ucieszyłam, kiedy zobaczyłam ją na przecenie, bo podobała mi się od początku sezonu, ale była dla mnie za droga. Jest bardzo wyrazistym elementem zestawu, dlatego dobrałam dla niej stonowane tło w postaci dżinsów i czarnych botków, ostatnio takie połączenia pasują mi najbardziej. Było dość zimno, więc zgodnie z zasadą ubioru "na cebulkę" przyodziałam jeszcze mój ulubiony duet - ramonkę i futrzastą kamizelkę. Co myślicie o tym zestawie? Dajcie znać! 

blog1

blog2

blog3

blog4

blog5

blog6-horz

blog8
Koszula - C&A | Spodnie - SH | Zegarek - Geneva (złote zegarki znajdziecie tutaj) | Buty - Allegro
Okulary - Firmoo | Torebka - Super dodatki | Bransoletki - By Dziubeka
blog9


13 komentarzy:

  1. To oczywiste, że zestaw jest rewelacyjny, bo ostatnio po prostu wymiatasz :D koszula jest przepiękna, sama poluję na podobną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gabrysia, to bardzo miłe słowa :) staram się jak mogę, żeby blog się rozwijał, miło, że ktoś to docenia :)

      Usuń
  2. Ooo a myślałam już, że w Stradivariusie przecenili te koszule, była tam jeszcze cudowna zielona... W C&A nie widziałaś może zielonej? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie było :( jeśli już, to takie półprzezroczyste

      Usuń
  3. Świetna koszula, stylizacja również bardzo mi się podoba, ale zmieniłabym torebkę na czarną.
    www.esperadaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna koszula, gratuluję udanego łupu :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie fenomenalnie w takim wydaniu wyglądasz!!! Koszula idealna dla Ciebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. zestaw super, koszula bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Twoje włosy!
    Z wielką chęcią poczytałabym jak o nie dbasz :D
    Pozdrawiam!!
    Ps piękny outfit!!

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacja bardzo mi sie podoba, koszula jest rewelacyjna ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.