piątek, 25 października 2013

Wojskowo i bordowo

Kolejna odsłona mojej koszuli z lumpeksu. Muszę  przyznać, że to jeden z moich lepszych zakupów, ostatnio, bo często ją noszę. Dzisiaj połączyłam ją z drugim najlepszym zakupem (z tą różnicą, że najlepszym wszech czasów!) czyli bordowymi spodniami. Dla dopełnienia militarnego stylu dobrałam ciężkie buciory. W tym stroju wybrałam się na małe zakupy, musiało więc być mi wygodnie :)
Ostatnio moje włosy przechodzą jakiś dziwny etap puszenia się, to pewnie przez tę cholerną, wilgotną pogodę :( Ani odżywki wygładzające, ani siemię lniane nie pomaga, może macie jakiś patent? Dajcie znać!

blog1

blog2

blog3

blog4

blog5

blog6

blog7
Koszula - SH | Spodnie - Stradivarius (podobne znajdziecie tutaj) | Buty - Allegro | Torebka - Super Dodatki
blog8


22 komentarze:

  1. spodnie są świetne i leżą idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pasują Ci te kolory ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. boska stylizacja! bordo z khaki idealne polączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta koszula moro przepiękna:D
    obserwuje
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/coco-fashion.html
    ps. klikniesz w napis coco-fashion w poście?
    dzieki ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne buty ! :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście >klik< i w banner Sheinside na moim blogu? Będę bardzo wdzięczna, odwdzięczę się za każde kliknięcie tylko napisz u mnie w komentarzu :)
    Sory za spam i z góry dzięki !;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaale Ci ładnie :D

    Czym farbujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaale Ci ładnie! :D

    Czym farbujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobry wybór ta koszula : ) I jeszcze z sh :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam !
    Obserwujemy ?
    Zapraszam : http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko swietnie do siebie pasuje :) jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znowu Cuprum Arena :-) Kurcze, mam cichą nadzieję, że cię tam kiedyś spotkam. Bardzo lubię wchodzić na twojego bloga, jest taki naturalny, nie przepełniony darmowymi ciuchami z chińskich hurtowni tylko normalnymi ciuchami w normalnych cenach i z lumpków. Za to cię lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjnie wyglądasz :) bordo fajnie pasuje do motywu wojskowego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piszę prace dyplomową na temat blogów o modzie, pilnie poszukuję ankieterów
    http://moje-ankiety.pl/respond-52998.html
    bylabym bardzo wdzieczna jakby ktos znalazl chwilke na wypelnienie
    pozdrawiam cieplo i trzymam za was wszystkie kciuki:)

    PS. swietna koszula

    OdpowiedzUsuń
  14. Te bordowe spodnie i Twoje włosy to idealne połączenie!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kolory, stylizacja. Wszystko gra i tańczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz!
    Bardzo fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś nigdy nie lubiłam motywu moro, ale na tej koszuli wygląda świetnie! Sama bym taką założyła :) A buty rzeczywiście, rewelacyjnie dopełniają ten look :)
    Podoba mi się u Ciebie, więc dodaję do obserwowanych i czekam z niecierpliwością na nowy post. Będzie mi miło, jeśli do mnie zajrzysz. Może Tobie też się spodoba i zostaniesz na dłużej? :)
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.