poniedziałek, 14 października 2013

Spadające liście

Razem z Marcinem korzystamy ze słonecznej, jesiennej pogody, spacerujemy i robimy zdjęcia. Okazuje się, że w okolicy jest całkiem sporo ładnych miejsc, a może takich, które robią się ładne o tej porze roku...
Wiem, że atakuję was kratką już po raz n-ty, ale bardzo dobrze się czuje w tym wzorze i na pewno nie zamierzam z jego noszenia rezygnować, tylko dlatego, że "wszyscy już noszą" ;P Dzisiaj koszulę z flaneli połączyłam ze "skórzaną" spódnicą (jeden z moich ulubionych ciuchów :D) oraz dużym, szarym kardiganem ze sklepu Shoplaperla.pl. Zachęcam was do zaglądania do tego internetowego second handu, znajdziecie tam bardzo fajne rzeczy, w świetnym stanie (moje wyglądają jak nowe) i to w dodatku za małe pieniądze, w przeciwieństwie do stacjonarnych lumpków ;) Dobrałam do tego czarne botki i torebkę z Super Dodatków, tę mniejszą z zestawu, o którym pisałam tu.

blog1

blog2

blog3

blog4

blog5

blog6

blog7

blog8

blog9

blog10

blog11
Koszula - SH (podkradłam siostrze) | Spódnica - A. Wiśniewska | Torebka - Super Dodatki | Kardigan - Shop La Perla
blog12

17 komentarzy:

  1. Koszula jest piekna <3
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna ty i piekna jesien! Uwielbiam takie spodnice :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja! ja również uwielbiam kratę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow jak dla mnie wyglądasz świetnie :* spódniczka jest rewelacyjna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. poluje na tego typu spódnicę :D fajne zestawienie koszuli w kratę z czernią i szarością :)
    ps. piękna złota jesień :)

    http://littleraspberrybubblegum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Angelika Siudem
    Super wyglądasz. Spódnica jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula świetnie wygląda z spódniczką, mam taki sweterek w kolorze brudnego beżu, chyba czas go odszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula rzeczywiście piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Raaaaany, bosko wyglądasz! I to jak jesiennie <33333

    OdpowiedzUsuń
  10. Możesz atakować kratą, bo świetnie do ciebie pasuje :). Uwielbiam zdjęcia z jesiennymi liśćmi! Zresztą robiłam dzisiaj podobne, też je radośnie podrzucając :p.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, każdy element super, fajnie to wszystko razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście wyglądasz rewelacyjnie, ale mam pytanie trochę z innej beczki;) w którymś tam poście wspominałaś, że możesz objaśnić niewtajemniczonym jak to jest z tymi płatnościami via pay pal. No więc jakbyś mogła napisać coś na ten temat to byłabym niezmiernie wdzięczna. Poza tym-robiłaś może kiedyś zakupy w SheInside? Bo tam mają chyba też opcję płatności zwykłym przelewem.
    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, nie robiłam nigdy zakupów na Sheinside, ale z tego co widzę, nie ma tam opcji płatności przelewem :( na pewno zrobię osobnego posta nt. zakładania paypala i płacenia nim :) słyszałam ostatnio nawet historie, że paypal nie działa w Polsce, bo jest zupełna bzdurą, bo działa już chyba 10 lat ;)

      Usuń
    2. Jest płatność przez Wire Transfer, czyli chyba zwykły przelew.Jeszcze do nich napiszę, żeby się upewnić. Czekam na post na temat paypala;) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  13. uwielbiam takie połączenie sama ostatnio dodałam post z bardzo podobną stylizacją :) buźka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.