sobota, 19 października 2013

Shine like a diamond

Uwielbiam szałowe ciuchy! Im bardziej wyjątkowe i modne tym lepiej. Jedak uważam, że nie trzeba wypakowywać sobie szafy samymi perełkami, czasem wystarczy jakiś wyróżniający się dodatek, dobrany do "zwyklaka", aby wyglądać interesująco. Dzisiaj u mnie tym dodatkiem są kryształowe pantofelki, niczym z bajki o Kopciuszku, które połączyłam z cieniowanymi dżinsami, czarnym topem i szarym kardiganem. Kiedyś czernie i szarości były moimi ulubionymi (jedynymi) kolorami, teraz moja szafa jest o wiele bardziej barwna, ale lubię wracać do spokojnych odcieni. Chciałam tym zestawem pokazać, że takie ekstrawaganckie buty można nosić także na co dzień :) Co myślicie o tym zestawie? Z czym Wy połączylibyście takie wyjątkowe czółenka? Dajcie znać!

blog1

blog2

blog3

blog4

blog5

blog6

blog7

blog8

blog9

blog10
Spodnie - H&M | Buty - Niespodzianka od A. Wiśniewska <3 | Bluzka - Zara via ShopLaPerla | Torebka - Super Dodatki | Biżuteria - By dziubeka
blog11
Zdjęcia: Marcin Bernad

8 komentarzy:

  1. ładne ta torebka <3
    Pozdrawiam, lagrenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie i buty są piękne, ale również płaszczyk wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie fajowe spodnie i piekny masz kolor wlosow!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ciekawy styl i sam blog jest bardzo interesujący, fajne zdjęcia.
    Obserwuje. Jeśli będziesz miała ochotę zajrzy do mnie , pozdrawiam Justi.

    http://justifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie ombre ciekawe! Fajna torebka :)
    Zapraszam do siebie: http://garderobelove.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.