czwartek, 17 października 2013

Varsity dress vol. 2

Koledżową sukienkę już pokazywałam na blogu, w tym poście. Nie chciałam jednak upchnąć jej na dno szafy po wakacjach, postanowiłam więc wymyślić dla niej jakieś stylizacyjne towarzystwo także na jesień (i może zimę?), żeby bidulka nie leżała taka zapomniana :) W ten sposób powstał strój składający się z rzeczonej sukienki, snapa, ramoneski i świeżo sklejonych przez mojego tatę, zimowych botków (rozkleiły się dziady po jednym sezonie, skandal!) Co myślicie o takim zestawieniu?
blog1

blog2

blog3

blog5

blog6

blog7

blog8

blog9
Czapka - New Era | Sukienka - Primark | Buty - Allegro | Naszyjnik - Ebay | Bransoletka - By Dziubeka | Zegarek - Geneva, prezent ;*
blog10
Zdjęcia: Marcin Bernad

18 komentarzy:

  1. niesamowicie mnie zainspirowałaś tą stylizacją! :) przypomniałam sobie o mojej sukienko/tunice z numerkiem ;) bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Look świetny! Zazdroszczę włosów, ta długość i ten kolor- MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda ta sukienka w stylizacji jesiennej :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Wszystko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz prześwietny kolor włosów !!

    OdpowiedzUsuń
  6. przymierzałam tą sukienkę ale czułam się w niej jak w piżamce :/
    Ty w niej wygladasz o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znalazłam Cię na modnej polce, masz wspaniały styl ^^ <3

    Obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć ja mam takie pytanie nie zwiazane z tematem ale czym farbujesz wlosy ??? szukam przegladam twojego nloga a tu wszedzie stylizacje :) bardzo mi sie podoba twoj kolor :) :) henna ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. www.DELIA.pl kolor 7.44
      Na hennę brak mi cierpliwości, ale chyba się w końcu przerzucę, bo tymi chemikaliami tylko niszczę włosy...
      ;)

      Usuń
  9. Kochana bardzo dziekuję Ci za przemiły komentarz:) U ciebie także cudownie, wspaniałe wyczucie stylu:)
    Za pewne będę twoją bywalczynią:)
    Pozdrawiam gorąco i obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.