wtorek, 1 października 2013

Kraciasto - skórzany outfit + filmik

Dzisiaj mam dla was kilka zdjęć z krótkiego spaceru po "lesie" :D Jak już pisałam, tegoroczne trendy jesienne świetnie trafiają w mój gust, w dodatku nie muszę specjalnie uzupełniać swojej szafy, bo mam już wiele "supermodnych" ubrań. Koszulka w kratkę, tym razem szarą, w połączeniu ze "skórzaną" spódniczką prezentuje się całkiem fajnie :) Futrzaną kamizelkę dobrałam z dwóch powodów, po pierwsze: było zimno :P, po drugie: tworzy z ramoneską fajną całość, dzięki niej nie jestem cała ubrana w czarny, skórzany materiał, co  pozwala mi uniknąć efektu harlejowca ;) Do tego fryzura inspirowana Radzką... bardzo mi się spodobała, więc  postanowiłam ją wypróbować, myślicie, że mi pasuje?
Ps. Przypominam wam o konkursie, który odbywa się na moim facebooku: KLIK
Ps.2. Na moim kanale na YT pojawił się mój pierwszy filmik, w formie jakby haulu, zapraszam serdecznie:


blog1

blog2

blog3

blog4

blog5

blog6

blog7
Nawet Marcin załapał się na zdjęcie ;)
Ja:
Kamizelka - Mohito
Spódnica - A. Wiśniewska
Buty - H&M
Marcin: 
Kurtka - Criminal Damage
blog8

16 komentarzy:

  1. wspaniale wyglądasz! :) ... i zazdroszczę Ci tych włosów, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie spódnice ;) piękna fryzura ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ta szara sukienka, którą pokazujesz w filmiku jest naprawdę świetna. wygląda na ciepłą

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznie wygladasZ:D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ołtfit i fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny outfit ;) Genialne fryzura ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :*
    www.gabusiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ci w tej fryzurze :). Świetny skórzano-futrzany zestaw :).

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zrobiłaś tę fryzurę? pięknie wygląda! masz może jakiś filmik instruktażowy? dzięki z góry za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat nie mam żadnego filmiku, ale wystarczy, że zapleciesz sobie dwa, najzwyklejsze warkocze, a potem owiniesz je wokół głowy i przypniesz wsuwkami :)

      Usuń
    2. jeszcze raz dzięki za odpowiedź! pozdrawiam

      Usuń
  9. Wyglądasz obłędnie... Ja też lubię czerń :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się prezentujesz przed kamerą! A zestaw śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fryzura tutaj robi niesamowite wrażenie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.