wtorek, 8 października 2013

Zoom na trend: tartan

Nie da się ukryć, że jesienią i zimą 2013, krata wiedzie prym w modzie! Moją ulubioną jej odmianą jest ta wzorowana na szkockiej, ludowej tkaninie w odcieniach czerni i czerwieni. Bardzo podoba mi się to, że ta spódnica ma też nieco rockowy charakter, który wyjątkowo lubię. Połączenie z kurtką, o kroju ramoneski wydaje się najbardziej oczywistym, ale za razem najbardziej odpowiednim wyborem. Moja spódnica uszyta jest z materiału przypominającego flanelę, nadaje się więc całkiem nieźle na chłodniejsze dni, muszę tylko rozejrzeć się za jakimiś "ocieplanymi" rajtkami, jakieś wskazówki? 
Muszę przyznać, że ostatnio lepiej czuję się w sukienkach i spódniczkach niż w spodniach czy legginsach. Ciekawa jestem, jak długo to potrwa ;)
Konkurs na facebooku: KLIK

blog1

blog2

blog4

blog3

blog5

blog6

blog7

blog8-horz

blog10
Koszulka - DIY | Spódnica - New Yorker | Torebka - SH | Buty - Bershka | Kapelusz - Glitter
blog11


13 komentarzy:

  1. Nie no wyglądasz rewelacyjnie :) Krata i kapelusz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna lekko rockowa stylizacja<3! spódniczka bardzo mi się pdooba. Piękne masz włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój ulubiony zestaw <3 wszystko jest w nim perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również bardzo lubie tak modna w tym sezonie krate dlatego też Twoja stylizacja jak najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja ;)

    obserwujemy?
    http://iralamodaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna stylizacja ! W sam raz na teraz czyli na jesień .

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpiękniejsza buzia w polskiej blogosferze:) Stylizacja super-chociaż zrezygnowałabym z bransolety chyba.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojoj! dziękuję bardzo ;* co do bransoletki, to wiesz ja już taka jestem, że lubię dodać sobie jakiś błyszczący akcent ;)

      Usuń
  9. Angelika Siudem
    Zakochałam się w twoich włosach <3 Piękna stylizacja , wyglądasz idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.