środa, 23 października 2013

Kratka i paski

Podobno obecnie łączenie wzorów jest na prawdę hot. Ja jakoś nigdy nie miałam z tym problemu, ale muszę przyznać, że lubię takie połączenia złagodzić jakimś jednobarwnym elementem, w tym przypadku jest to kurtka :) Piękna pogoda skusiła mnie do odłożenia rajstop do szuflady i wyskoczenie na gołe nogi :D Szkoda tylko, że są takie blade! Muszę koniecznie uskutecznić smarowanie się balsamem brązującym, chociaż nie wiem czy jest sens, w końcu kiedy jeszcze pokażę nogi w najbliższym czasie? :)

blog1

blog2

blog3

blog5

blog4

blog6

blog7
Spódnica - New Yorker | Buty - H&M | Bransoletka - By Dziubeka | Bluzka - Gina tricot | Etui - Nene Design
blog8


18 komentarzy:

  1. piekna torebka ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem zgrabnie Ci wyszło to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam twoj kolor wlosow! :) A spodnica genialna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki sam pierścionek;) spódnica pierwsza klasa:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://bizuterland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Łączenie wzorów nie zawsze wychodzi strojowi na dobre, ale tobie wyszło perfekcyjnie :). Och, oby jeszcze można było pochodzić bez rajstop (albo w przypadku mnie, zmarzlucha, w cienkich rajstopach ;)).

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze zdjęcie mnie zauroczyło <3 piękna jest ta spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ty masz kobieto fantastyczne te włosy :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie superextra!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oprócz spódnicy uwagę przyciągają nogi - masz je na prawdę zgrabne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Połączenie tych dwóch wzorów wyszło Ci naprawdę fajnie!! I te Twoje włosy- idealnie pasuje do nich ta czerwona kratka :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet bym nie pomyślała, że te dwa odmienne wzory fajnie razem mogą wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. U Ciebie mi sie to połączenie bardzo podoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super jest ta spódniczka :) Też ją mam i własnie dodałam z nią post :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Eeeej bardzo fajnie wyglądają paseczki z kratą, kto by pomyślał! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.