wtorek, 29 października 2013

Born this way!

Dzisiejszy post jest złożony ze zdjęć mojego "przebrania" na Halloween. Niestety, nie mogę wybrać się na żadną imprezę tego typu, z powodów logistycznych, a ściślej porannej mszy na Wszystkich Świętych. Mimo wszystko samo przebranie się i zrobienie zdjęć na bloga i lookbooka spoookbooka daje mi frajdę :) W tym roku postanowiłam zostać kościotrupem w stylu teledysku do Born This Way, Lady Gagi.
Po raz kolejny przypominam, aby "wszyscy spięci", którzy bojkotują Halloween spojrzeli w kalendarz, tak, tak to święto jest 31 października, a Wszystkich Świętych 1 listopada, więc nie wypisujcie na forach, że to jest jakieś świętokradztwo czy Bóg wie co... Jeśli brakuje wam dystansu, to serdecznie was wypraszam i nie zachęcam do oglądania zdjęć :) Wszystkim wyluzowanym czytelnikom życzę dobrej zabawy :)

Blog1

blog2

blog3

blog4

blog6

blog5

blog7

blog8

blog9a

blog9b

blog10

blog11

blog13a

blog15
Leggi - Romwe | Koszula - C&A | Marynarka - Sh
blog14


25 komentarzy:

  1. Genialne zdjęcia, rewelacyjny makijaż (sama go robiłaś?) i świetna stylizacja.
    www.esperadaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No mam tylko jedno słowo-zajebiście;) Jesteś genialna, piękne zdjęcia-b.klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam halloween! :)
    Zdjęcia świetne, a makijaż boski <33



    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. haha suuuuper! ;D klimat zdjęć mroczny, a makijaż zabójczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylizacja i genialny makijaż, z chęcią oglądałam zdj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie, genialny makijaż :D! Bądź co bądź halloween ma bardzo długą tradycję w USA i dla nich to nie są przebieranki i świętokradztwo, ale część ich kultury, więc nie wiem, o co się niektórzy burzą ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, chyba własnie chodzi o to, ze to tradycja z USA, ludzie marudzą, że to jest obce kulturowo :)

      Usuń
  7. Ale ładnie wyglądasz! :D bardzo podobają mi się te rozwalone okna w tle. Świetne zdjęcia, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co ja mogę powiedzieć? Rewelka! I również jestem zdania, że wiele osób przegina z tym bojkotem Halloween. Święta w końcu nie pokywają się aż tak terminami, są jedno po drugim i właściwie (moim zdaniem) nie łączą się ze sobą ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. OMg! :D Szoook. :) Świetna charakteryzacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakich kosmetyków używałaś robiąc ten makijaż? Jest nieziemski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) użyłam czarnego eyelinera w pisaku i czarnego cienia do powiek :)

      Usuń
  11. świetne zdjecia :)
    obserwuje i zapraszam do siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne przebranie i fajne miejsce na takkie zdjecia podoba mi się bardzo,

    OdpowiedzUsuń
  13. doooobry mejkap! ;) ja bardzo lubię halloween, zwłaszcza, że mam wtedy urodziny, i też nie rozumiem spiny ludzi bojkotujących to "święto". co z tego, że nie jest to polska tradycja (spójrzmy prawdzie w oczy, mało które święta są typowo polskie)? dla mnie to po prostu okazja, żeby się pobawić, powygłupiać, przebrać itp. trzeba czasem wrzucić na luz ;)
    u mnie też sesja halloweenowa, makijaż mam podobny jak twój, ale bardziej meksykański, także skoro lubisz te klimaty, to zapraszam do obejrzenia zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.