czwartek, 3 października 2013

Maskujące wzory

Uważam, że nie ma lepszej pory roku na noszenie moro, niż jesień. Sama nie wiem dlaczego, jakoś tak idealnie mi się komponuje z aurą, nie tylko tą zgniło-zieloną ;P, ale także ze słoneczną  i ciepłą jesienią. Jak już kiedyś wspominałam, nie jestem zwolenniczką dopasowywania wzorów i materiałów do pór roku czy obowiązujących trendów, ale jeśli dla Was jest to istotnie, to właśnie jest dobry moment na wyjęcie z czeluści szafy maskujących wzorów, które, przekornie, wyróżnią was z tłumu :)
Mam dzisiaj ze sobą nową torebkę ze sklepu Super Dodatki. Muszę przyznać, że na żywo prezentuje się o wiele lepiej i porządniej niż na zdjęciu! Jest wybita dżetami w złotym kolorze, nie wiem dlaczego wyglądają tu na srebrne...W dodatku, w środku znajdziecie jeszcze jedną, mini-torebkę, która wcale nie jest jakąś tam kosmetyczką, ale "pełnoprawną", małą torebką na długim pasku :) Czyli w cenie jednej mamy dwie, fajne torebki! Niezły interes!
Nie zapomnijcie ko konkursie:
KLIK

blog1

blog3

blog2

blog4

blog5

blog6

blog7

blog8

blog9

blog10
Sweterek - Bershka
Koszula - Sh
Okulary - Giant Vintage
blog11

16 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba cała stylizacja. Koszuli moro szukam od jakiegoś czasu, ale nie znalazłam jeszcze idealnej, zazdroszczę Ci, że swoją znalazłaś w sh!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetnie wyglądasz <3 koszula jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasztaaaanki! :-) a taki fason okularów pasuje Ci jak chyba żaden inny ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, a ja nie byłam do nich przekonana początkowo, ale okazuje się, że faktycznie, bo mam kwadratową twarz i okrągłe najlepiej pasują według kanonów :)

      Usuń
  4. Bardzo mi sie podoba. Moro zawsze spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przyznam, że post spodobał mi się do tego stopnia, że postanowiłam pochwalić Cię w komentarzu.
    wszystko dopracowane i pasujące do siebie, jako amatorka czerni - jestem zachwycona!

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi sie podoba :D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wygladasz. Koszula - HOT:)) I masz cudne wlosy <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice ! Nice ! Nice !

    Szałowa koszula :D
    Ślicznie wyglądasz w upiętych włosach :)

    Ps. zapraszam do mnie http://littleraspberrybubblegum.blogspot.com/ Jestem świeżakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasztany!!! Na ich widok przypominają się czasy, kiedy mijałam kasztanowce, idąc do szkoły, zbierałam kasztany i miałam wielki zaciesz :D. Fakt, jesień jest idealna na moro :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, nie przepadam za moro ale tutaj wygląda genialnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie wyglądasz i rewelacyjnie dobrałaś okularki do kształtu buzi!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.