niedziela, 6 października 2013

Stare Zamczysko

Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam śledzić tajemnice! Stare zamki, ruiny, zabytkowe kościoły czy ogromne jaskinie, to coś co lubię najbardziej! Moim marzeniem jest zwiedzić wszystkie zabytki w Polsce, chociaż prawdopodobnie nie starczy mi na to życia... ;P Na dobry początek obieram sobie za cel "nawiedzone" zamki na Dolnym Śląsku (przy okazji pewnie zwiedzę wszystko inne "po drodze"). Od jakiegoś czasu planujemy z chłopakiem wyprawę na Zamek Czocha, a ten tutaj, to taki mały, lokalny przedsmak. Zamek w Chobieni to zachowany w całości, XIV wieczny budynek, który wymaga sporo kosmetyki (i zdecydowanie więcej szacunku, bo pokrywa go bardzo wiele "murali"), ale jest na prawdę fajną ciekawostką, w dodatku oddaloną tylko 20 km od mojego miasta ;) nie mogłam odmówić sobie "obczajenia" go, bo ciężko nazwać zwiedzaniem, chodzenie wokół zamkniętego budynku :D
Ps. Przypominam o konkursie, w którym do wygrania jest skórzane etui na telefon z kryształkiem Swarovskiego!
KLIK
blog1

blog2-horz

blog4

blog5

blog6

blog7

blog8

blog9

blog10

blog11
Bluza - Bershka | Spódniczka - A. Wiśniewska | Naszyjnik - Ebay | Bransoletki - By Dziubeka
Buty - H&M (podobne znajdziecie tutaj)
blog12

I na koniec krótki filmik :)
Następnym razem bardziej się przyłożymy i może powstanie coś dłuższego ;)




16 komentarzy:

  1. śliczny zestaw! spódniczka jest obłędna :) a zamczysko całkiem klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz:)u nas na blogu także panterka:)
    a co do zwiedzania i zbytków to polecam Ci Szkocję w której ostatnio byłam:)Przepiękne miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez uwielbiam zwiedzac i pomalu tez zaczne okolice "obczajac" moze akurat sie cos trafi ;) Te zdjecia fajne i czekam na wiecej filmikow :D
    u mnie widnieje nowy poscioch. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. super klimatyczna sceneria:) paznokcie są prześliczne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. polecam Ci zwiedzić zamek w Bobolicach - usytuowany na fajnych wzniesieniu, bardzo ładny no i - kręcono tam teledysk do filmu Merida waleczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny animal print, bardzo mi się podoba!
    wspaniale ♡
    pozdrawiam:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna spódniczka i super miejsce na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. co jak co ale jak dla mnie to ten klimat świetnie do Ciebie pasuje!:D nawet wyobraziłam sobie Ciebie w sukience w kolorze butelkowej zieleni i warkoczu!:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.