czwartek, 10 października 2013

Jesienna maxi

Spódnice maxi zawsze kojarzyły mi się z ciepłą porą roku. Kiedy o nich myślę, to wyobrażam sobie zwiewne materiały, opływające sylwetkę, najlepiej na plaży, w towarzystwie sandałów i torby-koszyka. Jednak podczas ostatnich porządków w szafie odnalazłam tę kieckę i zmieniłam zdanie. Myślę, że fantastycznie nadaje się na jesień, kiedy połączę ją z ulubionymi botkami i filcowym kapeluszem (pewnie obydwu tych części mojej garderoby macie już dość ;P). Na górę ubrałam długaśną swetro - tunikę z Croppa, o której mówiłam w filmiku. Do tej uroczej aury chciałam dobrać jakiś kolorowy akcent, aby nie zostać szarą plamą na tle różnobarwnych liści, zdecydowałam się więc na wielką, "zakupową" torebkę w kolorze soczystej maliny. Co myślicie o takim zestawieniu?

blog1

blog2

blog3

blog4

blog5

blog6

blog7
Sweterek - Cropp | Spódnica - SH (podobną znajdziecie tutaj) | Torebka - Super Dodatki
blog8

33 komentarze:

  1. Angelika Siudem
    Świetne te zestawienie, nie wpadłabym na to że taka maxi może tak bajecznie prezentować sie w jesień =D Piękna duza torba! I kapelusik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę przyznać, wyglądasz zjawiskowo <3
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze masz piękne włosy a kolor jeszcze lepszy ! <3
    A po drugie wyglądasz świetnie, co do spódnic maxi kocham je podobnie jak sukienki ! :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie, może miałabyś ochotę obserwować.

    www.LaMagdalene.blogspot.com

    Pozdrawiam, życzę miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna stylizacja :) Prześliczne masz włosy!!
    Masz ochotę na wspòlną obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Kapelusz jest z Glittera, ale ja go odkupiłam na allegro, od innej blogerki, jest z jakiejś starej kolekcji :)

      Usuń
  6. Bajeczny kapelusz, strasznie Ci go zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i tu Cię mam :D wczoraj wieczorem wyjelam z szafy swoją czarną maxi i stwierdziłam, że pora wpasować ją wjesienne trendy i w bardzo podobnym zestawie dziś się rano przechadzałam : D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygladasz obłędnie !

    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna spódnica, torebka ma boski kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta spódnica zdecydowania nadaje się na jesień! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja jak najbardziej na tak.Sama lubię nosić maxi w różnych konfiguracjach jesienną porą;) Dla mnie jednak torba do wymiany-nie tyle kolor, co kształt i faktura trochę mi tu nie pasuje. Osobiście wybrałabym coś bardziej"na luzie". Ja np.do czarnej maxi, koszuli w kratę i ramoneski noszę listonoszkę albo torbę-worek w lekko wojskowym stylu. No, ale rzecz gustu;) Ogólnie wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się kolor twoich włosów

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny look i świetne buty <3
    zapraszam czasem do mnie:) może obserwujemy?:) www.high-heeled-view.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny zestawik, spódnica najlepsza;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna stylizacja, piekny kapelusz! Masz cudowne włosy!
    U mnie nowy post! www.letthemwear.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie to wszystko ze sobą skomponowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny kapelusz, chyba muszę poszukać jakiegoś w tym stylu :) wszystko mi się podoba, poza torebką.

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteś genialna! dodaje do obserwowanych ulubionych:D!
    super numerek 1
    rozaliafashion.blogspot.com- klikniesz w baner SHEINSIDE na blogu? :)
    dzięki ;*
    obserwuje:D

    OdpowiedzUsuń
  20. całość bardzo mi się podoba :)
    a włoski to szczególnie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Spódnica maxi w jesiennym wydaniu jak widać się sprawdza:))

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Och, ślicznie, ślicznie! Jestem jak najbardziej za, jesli chodzi o czarną maxi na jesień, sama poluję na jakąś,ale do tej pory nie znalazłam swojego ideału ;).

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo dobra stylizacja, świetnie dobrana do twojej sylwetki. wyglądasz na drobniejszą, bo zakrywa masywne nogi. idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy to wrzuta czy komplement ;p osobiście nie czuję, żebym miała masywne nogi...

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.