niedziela, 29 września 2013

Autumn colours

W mojej okolicy nie tak łatwo, na razie, o jesienne drzewa. Liście twardo trzymają fason i kolor, jakby nie chciały dopuścić do siebie informacji o tym, że lato odeszło już na dobre. Ja nie mogę się doczekać plejady barw i odcieni, więc przemycam kolory jesieni na swoich ubraniach (no i włosach, of kors).
Bordowe spodnie to mój zakup wszech czasów. Mam je ponad dwa lata i noszę baardzo często, mam nadzieję, że nie rozpadną mi się w najbliższym czasie ;P
Buty kupiłam jeszcze przed wiosną, zapłaciłam za nie tylko 39 zł, więc jeśli macie w okolicy sklep o wdzięcznej nazwie No Boso to koniecznie do niego zajrzyjcie ;) może nie trzeba będzie przepłacać w sklepie internetowym.
Ps. Przypominam o konkursie na moim FB:
KLIK 
blog1

blog2

blog3

blog4

blog5

blog6

blog7

blog9
Pelerynka -H&M
Spodnie - Bershka
Buty - No Boso
Bransoletki - By Dziubeka
blog8

18 komentarzy:

  1. Za tą cenę buty są naprawdę fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie! Są takie barwy, które jesienią wyglądają właśnie najlepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podobają mi sie płaszczyk, buty i torba ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne masz spodnie :))

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor włosów genialny, taki nasycony. Świetnie współgra ze szminką i spodniami :) Buty fajne ale ja, jako człowiek niedołężny, zapewne nie umiałabym w nich chodzic ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodnie, uwielbiam ten kolor :). No i gdzie ta złota, polska jesień się chowa ;)?

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie to samo z drzewami..Bardzo ładna stylizacja oraz bardzo ładne włosy *.*
    http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. płaszczyk jest rewelacyjny!:D trafiłam tu z modnej polki:D obserwuję!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, ogólnie wszystkie twoje posty, które przejrzałam są mega! :)

    Obserwacja za obserwacje? Zapraszam! http://holdwind-stuff.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, świetnie wyglądasz w tym kolorze włosów.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)
    http://bizuteriamanatta.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buty! Poszukuje podobnych :)
    Zapraszam do mnie.
    http://redheadstyyyle.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.