piątek, 6 września 2013

Mała czarna na co dzień

 Pamiętacie słynne, rozkloszowane sukienki z Zary, w których jakieś dwa lata temu pokazywały się celebrytki? Ja początkowo polowałam na tę camelową, ale w czarnej zakochałam się na zabój. Mam ją już od dawna i za rzadko ją noszę. Wczoraj ubrałam ją wychodząc na zakupy. Po dobraniu wielkiej torby i płaskich loafersów nie sprawia wrażenia przesadnie szykownej. Jest codziennie, ale i dziewczęco. Ostatnio mam ochotę nosić się bardziej kobieco :)
Jak wam się podoba takie połączenie?
blog1

blog2

blog3

blog4

blog5

blog6
Sukienka - Zara
Buty - Deashop
Wisiorek - Glitter 
blog7

19 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą sukienkę! :) piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie za krótka, ale wyglądasz wdzięcznie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, jest bardzo krótka, noszę do niej elastyczne spodenki bezszwowe, żeby nie było faux pas :D

      Usuń
  4. Bardzo fajnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza sukieneczka ^^ Fajnie dobrałaś biżuterię, lew i zegarek rzucają się w oczy, ale nie ma w tym przesady i nie przytłaczają stroju :).

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy to Cuprum Arena? ;) Ślicznie wyglądasz, lubię zaglądać na twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to razem wygląda!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie Ci w niej :) Też mam taką :P
    http://kasiadirtyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo ładne nogi.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo dziewczęco:) sukienka nie wydaje się w takim połączeniu przesadnie szykowna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kobieco! Lubię taki minimalizm z małą czarną : ))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślałam, że te buty są w panterkę :O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.