czwartek, 12 września 2013

Panterkowa obsesja

Jeśli zaglądacie tu do mnie, w miarę regularnie, to wiecie, że mam niemałego bzika na punkcie wzoru leopardziego. Jest to mój ulubiony motyw i, bynajmniej, nie uważam go za obciachowy czy tandetny, chociaż przyznaję, że dużo zależy od jego rodzaju i połączenia w jakim występuje. Spódniczka od Aleksandry Wiśniewskiej to moja nowa miłość :) Ulubiony wzór + ulubiony fason, czego chcieć więcej?


blog1

blog2

blog3

blog4

blog5

blog6

blog7

blog8
Spódnica - A. Wiśniewska
Buty - Sequin, prezent ;*
Kurtka - H&M
Naszyjnik - Bershka% (5,90 z 39,90)
Torebka - SH
blog9

28 komentarzy:

  1. aaa! :) ślicznie :) ja też uwielbiam panterkę, zamówiłam teraz płaszcz i kurtkę z tym motywem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczka świetna ale nie do twojej sylwetki niestety :(((

    OdpowiedzUsuń
  3. wg mnie za dużo o naszyjnik ,a cała reszta piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O i to już bardziej na mój styl :* Ślicznie!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja najlepsza stylizacja ;D !

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna jesteś! a stylizacja urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spódniczka jest boska! super zestaw, wyglądasz w nim bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wyglądasz :)
    a co do aparatu to ja mam Nikona D5000 + obiektyw 50mm 1.8, ale na blogu w sumie dość rzadko pojawiają się zdjęcia robione właśnie nim, bo współpracuję z kilkoma zaprzyjaźnionymi fotografami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw, mimo że za tym wzorem nie przepadam. :) można wiedzieć, gdzie kupiłaś tę fajną gumkę na koczka z ćwiekami? genialnie wygląda i dodaje pazura! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie gumka, tylko bransoletka :) kupiłam ją w Chińskim Markecie, za 8zł

      Usuń
  10. spódnica genialna! baaardzo chętnie widziałabym ją w swojej szafie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. spódnica w panterę - zawsze jest moc :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna spódniczka, wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję, ale zdjęcia są przedawnione, bo ja już teraz treningi i dieta, więc efekty zaczyna widać. Swoją drogą musimy iść na jakąś kawę;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa stylizacja, oryginalna! Przepiękna ta spódniczka!
    Zapraszam też do mnie https://www.facebook.com/beautymyobsessionblog

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny pomysł z bransoletką na włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy panterka jest tandetna, to często zależy od jej ilości oraz od pozostałych części stroju ;). A ty bardzo fajnie połączyłaś panterkową spódniczkę z czarną bluzką, kurtką i sandałkami :).

    OdpowiedzUsuń
  17. i bzika dalej miej ;) krój spódnicy - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. spódnica jest boska, rewelacja figurka:)
    Pozdrawiam Serdecznie!!!
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz świetnie :) Wpadłam na Ciebie przypadkiem u Anwen i nie mogłam się powstrzymać, żeby tu nie wejść, masz śliczną buzię :) A, i super pomysł z tą bransoletką, na pewno z tego skorzystam, czegoś takiego mi potrzeba :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny motyw z włosami! Inspirujące. Gdzie robiłaś zdjęcia? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Skąd masz to na włosy? Ale pięknie wyglądasz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      to zwykła bransoletka na gumce, ja ją kupiłam w takim Chińskim sklepie, ale w sklepach internetowych też są np. na allegro albo na iloko :)

      Usuń
  22. Panterka pasuje Ci jak mało komu. Zazdroszczę:)
    www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.