środa, 25 września 2013

Moda w kratkę

Uwielbiam jesień za nieskończone możliwości zabawy modą. W tym roku na salony weszło wiele trendów, które bardzo przypadły mi do gusty, zamierzam więc być totalną faszion wiktim ;) Tym razem wykorzystałam koszulę w szkocką kratę, jako swego rodzaju dodatek do niepozornych dżinsów i topu, myślę, że nadaje tej stylizacji ciekawego, grandżowego charakteru. Kapelusz to jesienny must have, urozmaica każdy zestaw i jest megamodny! Co myślicie o tym zestawieniu? 
Ps. Mam dla was niespodziankę! Nie dawno pokazywałam wam skórzane etui na telefon, które otrzymałam od sklepu Nene design. Od dzisiaj na moim Facebooku możecie wygrać identyczne! Wystarczy, że zgłosicie się TU. Przeczytajcie zasady uważnie, wykonajcie proste 4 kroki i trzymajcie kciuki ;)

blog1

blog2

blog3

blog5

blog6

blog4

blog9-horz

blog7
Kapelusz - Glitter
Kurtka - H&M
Spodnie - SH
Torebka - SH
Koszula - SH
Naszyjnik - Ebay
blog8


18 komentarzy:

  1. rozwaliłaś mnie tym zestawem <3 jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ masz świetną figurę!
    Outfit też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twój styl !

    OdpowiedzUsuń
  4. masz przepiękny kolorek włosów, widzę teraz wszędzie króluje kratka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tą koszulą jako dodatkiem, rzeczywiście urozmaica zestaw :).

    OdpowiedzUsuń
  6. super efekt koszula świetnie podkreśla całość, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo krateczka :) i po raz kolejny zachwyce sie twoimi wlosami! :) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. totalnie w moim stylu ;) Jest moc!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokochałam kapelusze, Twój też mi się podoba! Za ile jest w glitterze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety, to nie jest obecna kolekcja, sama odkupiłam używany, na allegro :)

      Usuń
  10. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie, bardzo mi się podoba ramoneska i Twoja torebeczka <3

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała stylizacja ! ♥

    Zapraszam do mnie ! Sandi ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    Swietnie wygladasz! Cudowne masz wlosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny kapelusz :)

    p.s. pozdrawiam i zapraszam do kupna kubeczków zaprojektowanych przez Monikę Marchewkę - dochód zostanie przeznaczony na fundację Zwierzęca Arkadia - info u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.