niedziela, 1 września 2013

Księżniczkowo

Dzisiejsze zdjęcia zrobiliśmy nowym aparatem :) Uważam, że na pierwszy rzut oka widać poprawę jakości, chociaż nie mamy jeszcze wymarzonego obiektywu :P ale wszystko w swoim czasie. Także rozmiar zdjęć jest trochę większy, co o tym sądzicie?
Co do samej stylizacji - połączyłam moją tiulówkę w pudrowym kolorze z nowymi, błyszczącymi sandałkami, ale żeby nie był zbyt "bajkowo" dodałam casualową koszulę z denimu. Myślę, że gdyby zamienić ją np. na gorsecik, byłby to całkiem niezły zestaw na studniówkę, czy inny bal, natomiast zmieniając buty na tenisówki albo baleriny możemy śmiało iść na spacer czy zakupy.
Na koniec zdjęcie Marcina, który o dziwo chętnie dał się sfocić :D

blog1

blog2

blog3

blog4

blog5

blog6

blog7

blog8
Spódnica - Cubus (15zł ;P)
Koszula - Oasap
Buty - Centro 
Pasek - Sh
Torebka - Tally Weijl
blog9
Marcin:
Koszulka - Pitt Bull West Coast
Szorty - H&M
Buty - Reebok
Czapka - New Era
blog10


28 komentarzy:

  1. świetna stylizacja :)idealnie trafia w mój gust :)
    i Ty też oczywiście piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda ta spódnica z dżinsową koszulą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ahhhh dawno kupowałaś spódnicę ?
    genialna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dawno, niestety i nie w Polsce.
      Poszukaj na allegro, widziałam kiedyś z japan style za niewielkie pieniądze, a także widziałam na "żywo", na dziewczynie właśnie taką i była bardzo ładna :)

      Usuń
  4. Widze ze coraz wiecej facetow wciaga sie w swiat blogerow :D

    sliczny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie! Kocham te srebrne buty *.* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. buciki są świetne, bardzo delikatne, a ich kolor sprawia że pasują praktycznie do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna spódniczka, taka bajkowa :D. Świetnie współgra z casualową koszulą, cudny zestaw :).

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz... niesamowicie! i jesteś taka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Twój uśmiech, jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne włosy! :) kolor spódnicy dobrze się z nimi komponuje

    OdpowiedzUsuń
  11. wow zakochałam się w tej stylizacji:) będziesz moją inspiracją;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie :3.Piękna jest ta spódniczka ,taka zwiewna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. po prostu cudownie, pozazdrościć urody

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne stylizacje! Jestem zachwycona spódnica! :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka wspaniała spódnica, marzę o takiej! Niesamowicie Ci zazdroszczę, ja nigdzie nie mogę znaleźć :c Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  16. przepięknie! :) ta spódniczka to mistrzostwo świata <3

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna spódnica, moja ulubiona długość. I bardzo podoba mi się w połączeniu z denimową koszulą. Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super spódnica i to jeszcze za taką cenę! Świetne zdjęcia *.* stylizacja naprawdę super!

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne wykończenie ma to spódnica - ostatnio zauważyłam, że jakoś nie chodzę w swojej tiulowej właśnie ze względu na to, że już mi się mniej ta czarna moja guma podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.