czwartek, 19 września 2013

New in: etui od Nene Desing

Wczoraj listonosz przyniósł mi pewnie tajemnicze, eleganckie pudełeczko. W środku skrywał się mały skarb - piękne, skórzane etui na telefon/ipoda ze sklepu www.NENE-DESING.pl.
Jak możecie zauważyć na zdjęciach, jest wykonane wspaniale, z dbałością o każdy szczegół, ja jestem nim całkowicie zauroczona! Podoba się wam? Koniecznie zajrzyjcie na stronę sklepu, można tam dostać także biżuterię, dodatki do domu (<3), nawet mebelki :):) Wszystko ozdobione oryginalnymi kryształkami Swarovskiego! Ponad to zapraszam was na ich panpejdża, gdzie co chwilę pojawiają się informacje o konkursach, w których możecie wygrać wartościowe i piękne nagrody. Będąc przy tematyce konkursów, bądźcie czujni, bo już wkrótce na moim facebooku będzie do wygrania coś z asortymentu Nene Desing :) Tylko sama jeszcze nie wiem co, może coś wam się szczególnie spodobało? Dajcie znać w komentarzach, możecie wklejać linki :)






Samo etui możecie zamówić sobie w wielu cudnych kolorach:
Wystarczy napisać maila do obsługi sklepu, na kolory inne niż czarny i różowy trzeba obecnie poczekać ok dwóch tygodni.

14 komentarzy:

  1. Fajny pokrowiec, chociaż ja pokrowca wgl nie używam ;).

    ps. bardzo mi się podoba Twój styl, kiedyś obserwowałam Cię z innego konta, a teraz dodaję z nowego ;) Zapraszam też do siebie, może Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. etui jest naprawdę eleganckie i śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, etui jest świetne :) kolor rowniez ma fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne etui, bardzo eleganckie i stylowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne etui! Jeśli chodzi o asortyment Nene, to mam kilku faworytów wśród bransoletek :D :
    http://www.nene-design.pl/bizuteria-modowa-i-fashion/122-mietowa-modowa-bransoletka-srebro-skora-naturalna-rzemie-krysztal-octagon-emerald-swarovski-elements.html
    http://www.nene-design.pl/bransoletki/184-modowa-bransoletka-chryzokola-zielony-swarovski-elements.html
    http://www.nene-design.pl/bizuteria-modowa-i-fashion/22-modowa-bransoletka-grafitowe-perly-swarovski-krysztaly.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Firma naprawdę warta uwagi;)
    Znalazłam cie na MP i zaczynam obserwować:)
    http://www.fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super etui!:) Bardzo fajny post!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/hothouse.html

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne etui, ale niestety chyba nie pasowałyby na mój telefon :) idę obejrzeć resztę ich asortymentu :D

    mam do Ciebie ogromną prośbę :) czy mogłabyś kliknąć w banner sheinside na moim blogu po prawej stronie?? postaram się jakoś odwdzięczyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. etui jak etui, nic specjalnego, takie od ręki można dostać za parę zł w sklepie/stoisku z akcesoriami do telefonu. Ja etui nie używam, żeby uatrakcyjnić wygląd telefonu kupuję kolorowe case'y (tylne klapki)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, można, ale będzie to szajs z tworzywa sztucznego i pewnie posłuży ok miesiąca...
      Case'y też są fajne, ale nie ochronią ekranu...

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.