niedziela, 8 września 2013

Schyłek lata

Dzisiaj prezentuję moje szory ombre, które zrobiłam sobie na początku wakacji, ale na blogu jest to ich premiera. Nie mogłam zdecydować czy lepiej pasuje mi tutaj kapelutek czy opaska, więc zrobiłam zdjęcia w jednym i drugim. Jestem bardzo zadowolona z tych zdjęć, od kiedy mamy lustrzankę o wiele łatwiej jest nam zrealizować zamierzenia :) Zrobiliśmy wiele ujęć, trudno mi było wybrać, ale mam nadzieję, że akurat te przypadną wam do gustu :)


blog1

blog2

blog3

blog5

blog4-horz

blog6

blog8

blog9

blog10

blog14

blog11

blog12
Szorty - DIY
Buty - Sequin, prezent od Marcina
Torebka - SH
Kapelusz - Glitter
Bluzka - KappAhl
Opaska - Centro
blog13

Zdjęcia: Marcin ;*

17 komentarzy:

  1. chyba jednak bardziej podoba mi się wersja w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna całość ! ;)
    Obie wersje przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w kapeluszu lepiej! ale w opasce też ładnie :) świetne spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  4. ta opaska jest przecudowna! ja tez chce taka :(

    co powiesz na wzajemna obserwacje? zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacji w kapeluszu boska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W kapeluszu lepiej! Mam taką samą opaskę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG jest moc!

    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, wyglądasz fenomenalnie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny outfit, kapelusz dodaje uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wyglądasz :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz zawsze świetne sesje, w fajnych miejscach, ładne ujęcia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.