poniedziałek, 23 września 2013

Szara eminencja

Szara sukienka z tweedu to moja zdobycz z letniej wyprzedaży. Uwielbiam fakturę tego materiału, szczególnie w szaro - czarnych kolorach. Srebrna nitka wpleciona niby od niechcenia, daje ciekawy efekt połyskując w świetle. Najlepiej sprawdza się tu prosty krój w stylu lat 60, myślę, że pasuje do większości sylwetek. W dodatku i tweed, i szarość są bardzo modne tej jesieni, więc miałam farta zaopatrując się w ten trend na wyprzedaży :) Szarości przełamałam ciekawą, industrialną biżuterią, z elementami w kolorze różowego złota. Pochodzi ona ze sklepu By Dziubeka, z kolekcji Galaxy, która w całości przypadła mi do gustu, a wam?
PS. Jeśli podobają wam się botki w takim stylu jak te moje, to pędźcie do Biedronki! :) Jest tam teraz dostępny baardzo podobny model, nawet ma obcas z takiego samego tworzywa (lekko gumowy, bardzo wygodny) :) i kosztują tylko 49 zł :)

blog1

blog2

blog3

blog4

blog5

blog6

blog7
Sukienka - Mohito% (39zł)
Buty - H&M
Biżuteria - www.bydziubeka.pl
Torebka - SH
blog8

9 komentarzy:

  1. ruda piękność :* cudnie Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, ja to nigdy nie trafiam na żadne fajne torby w sh :( tym bardziej Ci zazdroszczę ;)! Chyba muszę zajrzeć do biedronki, skoro tak mówisz, tylko ciekawe jak z jakością tych bucików. Lubię kupować w biedronce różne gadżety, ale nigdy nie kupowałam tam żadnych ubrań ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest genialna ! bardzo mi się ten look podoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Szara sukienka pasuje do Ciebie idealnie :) naprawde efektownie w niej wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeslicznie wygladasz, szarosc sukienki wspaniale podkresla kolor Twoich wloskow! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej trafiłam na Ciebie na modnej polce:D świetny look:D bardzo mi się podoba:D zatem obserwuję:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.