wtorek, 10 września 2013

Biało na jesień

Wczoraj na Facebooku pisałam, że w dzisiejszym poście będzie bardziej jesiennie, no i jest, ale trochę nietypowo. Kto powiedział, że jak jesień, to brązy, karmele, burgundy i zielenie? 
Białą bluzę kupiłam sobie w środku lata, ale wiedziałam, że będę ją nosiła właśnie teraz, kiedy dni nie są już kleiście upalne :)
Podobną widziałam w Zarze, bardzo mi się spodobała, ale z tego co pamiętam była dość droga, a jak już kiedyś pisałam TU, nie uważam białych ubrań za zbyt praktyczne, więc sobie odpuściłam.
Tę moją znalazłam na wyprzedaży w Bershce, kosztowała 40zł, więc postanowiłam się na nią "zrujnować".
Urzekła mnie ta aplikacja z niby-skóry i rękawy z innego materiału :)


blog1
 
blog2

blog3

blog4

blog5

blog6

blog8

blog10-horz
Bluza - Bershka%
Spodnie - New Look% (stare)
Buty - Mango%
Bizuteria - By Dziubeka
blog7

21 komentarzy:

  1. pięknie! bluza jest świetna i genialnie wygląda z Twoimi włosami <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No i biżuteria świetnie się prezentuje! Bardzo pasuje Ci kolor tej szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz świetnie ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylizacja! wygladasz mega!
    buziaki, www.swaggie.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam biel ;)
    śliczna bluza!

    OdpowiedzUsuń
  7. Butki są fenomenalnie! Bardzo mi się podobają! :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tych butów będę zazdrościła każdej osobie do końca moich dni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast zazdrościć to zajrzyj na outlet Mango, może są jeszcze w Twoim rozmiarze! :) a jak nie to na allegro chodzą po 50-80 zł :) także też nie ma lipy ;)

      Usuń
  9. ładna ta bluza, tez mi sie marzy ostatnio coś białego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosto i na temat : ) chyba lubimy podobne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz! :) bardzo podoba mi się Twoje uczesanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietna bluza !! <3 obserwuje i zapraszam do mnie
    http://ikinioifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealnie pasuje Ci taka stylówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz, włosy extra:)

    pozdrawiam

    http://onlymyfashionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja! Biała bluza to świetny pomysł na jesień. Lubię połączenie "czegoś sportowego" i "czegoś eleganckiego".
    Pozdrawiam.
    http://redheadstyyyle.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja będe walczyć z jesienią dopóki nie będę zamarzać podczas sesji :D Ale wtedy i tak nie dam się brązom, beżom itp :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.