wtorek, 21 maja 2013

Biały total.

Tak właściwie prawie total, do białych ubrań dobrałam czarne buty (wiem, pokazuję je kolejny raz, pewnie już was mdli na ich widok) i kolorowe dodatki w postaci kolczyków i kopertówki. 
Ostatnio cała na biało byłam ubrana na komunii mojej siostry. Było to już ładnych parę lat temu, a ja miałam na sobie, jakże modne wówczas, szwedy - biodrówki i krótkawą bluzkę na ramiączkach, a także sandałki podobne do tych, tyle, że na brzydkim obcasie i z kryształkami na pasku ;D
Gdy byłam młodsza nie znosiłam białych ubrań, zawsze brudziły się w oka mgnieniu, w dodatku w zupełnie niezrozumiały dla mnie sposób. Myślałam sobie wtedy, że kiedy będę "starsza", to będę nosiła biel, bo wtedy na pewno nie będę robiła tych rzeczy, które powodują brudzenie się, wyobrażałam sobie, że będę bardziej... statyczna? Teraz, kiedy jestem już w "tym wieku", wiem, że z tego kłopotu się nie wyrasta ;D
Dzisiejszy look pochodzi z... House'a. Prostą, bawełnianą bluzkę z baskinką miałam na uwadze już od dawna i znalazłam ją bynajmniej nie w miejscu, w którym bym się jej spodziewała ;) Z resztą tak samo było z białymi spodniami, tyle, że one pochodzą już z zeszłorocznej kolekcji :)













Spodnie - House (60zł)
Bluzka - House (35zł)
Torebka, naszyjnik - allegro 
Kolczyki - H&M (10zł)

29 komentarzy:

  1. ale ślicznie wyglądasz :)
    kolczyki sa mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i lubisz czerń;ale i w bieli świetnie wyglądasz ;-).

    OdpowiedzUsuń
  3. House magicznym miejscem jest :D ;P a swoja droga bluzka.. ładna.... po mału sie przekonuje do baskinki..

    OdpowiedzUsuń
  4. Do twarzy Ci w bieli:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny, prosty zestaw, lubię, kiedy bluzki mają baskinkę ^^ Heh, u mnie też akurat white look na blogu ;). Niesamowite, jak wszyscy wokół nagle bieleją! A zbyt częste brudzenie się bieli to chyba problem wszystkich, którzy mają w swojej garderobie cokolwiek w tym kolorze ;p.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. KOPERTA<3

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. zrezygnowałabym z naszyjnika, a zamiast tego może jakiś cytrynowy pasek w talii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo fajny pomysł, muszę się rozejrzeć za takowym :)

      Usuń
  9. rewelacyjnie wyglądasz!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. So pretty! :)

    Pozdrawiam z NYC!

    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. olejek rycynowy owszem wysusza, ale śluzówki dlatego powinno się go ostrożnie używać np jak odżywia się rzęsy żeby się nie dostal do oczu bo jest drażniący :) ale na końcówki czemu nie? trzeba na sobie przetestować.
    świetnie wygladasz, bardzo podobaja mi sie butki na słupku:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano widzisz to ja myślałam, że skórę właśnie i wlosy wysusza ;)

      Usuń
  12. Ładna baskinka, ja i tak bym zakupiła czarną hehe bo za białym również nie przepadam :) Jednak do twarzy Ci w bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. naszyjnik wygrywa wszystko, ha :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta kopertówka. Idealnie pasuje do tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś przepiękna!
    a od stroju odwraca moją uwagę ten znak z miejscowościami, bo się zastanawiam, skąd jak i gdzie;p

    OdpowiedzUsuń
  16. masz śliczne dodatki ;) i piękny uśmiech dziewczyno ;) u mnie nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny naszyjnik i bluzeczka<3 pozdrawiam obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny letni look. Uwielbiam tak podana biel. Plus za zolte dodatki.
    A, i boska kreska!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham białe zestawy, mam tekie same kolczyki i nawet nie pomyślałam o tym by tak je używać :)
    Całuje Tina :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.