niedziela, 26 maja 2013

Lustrzanki


Jak pomyślę ile stresu, nauki, wątpliwości i wyrzeczeń czeka mnie w najbliższym czasie, to mam ochotę schować się pod kołdrę i nie wychodzić. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli i już niedługo poczuję się nieco spokojniej.
To samo miałam przed maturą, teraz myślę sobie, matura? phi! No i mam nadzieję, że po egzaminach licencjackich (bo czeka mnie ich trzy włącznie z egzaminami z języków xD) powiem to samo.

W poniższym secie mam na sobie nowe okulary - lustrzanki z Giant Vintage. Nie znam się za bardzo na okularach, ale muszę przyznać, że są przepiękne! Trochę obawiałam się, czy faktycznie będą miały lustrzane szkła, bo na zdjęciu nie do końca było to widać... ale okazały się idealne! Jeśli szukacie modnych luster, to TUTAJ macie linka do całej kategorii poświęconej właśnie tym szkłom ;)








Koszulka - sh
Legginsy - romwe (15$)
Buty - stylowe buty
Czapka - ebay (50zł)
Kurtka - h&m
Okulary - Giant Vintage

22 komentarze:

  1. ja chce taką koszulkę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Legginsy są interesujące : )

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zestaw :) Chociaż delikatnie nie pasuje mi tutaj dół :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz! Ja jestem na etapie pisania magisterki, też mam ochotę uciec na koniec świata ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie.. <3
    A ja tymczasem zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w moim konkursie ♥ Do wygrania zwiewne,wiosenne i modne ubrania:) KLIK Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. super te okularki! bardzo podoba mi się też koszulka i czapka!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz prześliczną twarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz świetnie, a przede wszystkim oryginalnie! to sie ceni ;) super look!

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacja genialna ! czapka jest rewelacyjna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. masz przesliczna buzie!
    okulary dodaja uroku :) rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te okulary, ja w takim kształcie nie wyglądałabym dobrze, ale Tobie pasują! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjna stylizacja, nie jestem przekonana do końca do takiego typu okularów. Jednak muszę przyznać, że wyglądasz w nich fajnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super czapka i leginsy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko świetnie dopasowane! Uwielbiam tą stylizację ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie masz wpsaniałe te włosy :) zuepłnie nie w moim stylu ale podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, no i te getry ;)
    http://redheadstyyyle.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. perfekcyjnie! A legginsy są mega!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejna pseudo fanka Chicago Bulls,która o tej drużynie pojęcia nie ma.......eh głupia moda -_-`
    W mojej opinii masz za dużo ciała do takich legginsów,uda wyglądają mega niekorzystnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łaał chyba jesteś jakimś medium czy jak to nazwać?! Po obejrzeniu zdjęć wiesz, że nie interesuje mnie NBA i nie mam pojęcia o bullsach ;O musisz to opatentować!!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.