niedziela, 5 maja 2013

żabi staw

Miewam takie dni, kiedy nie jestem zadowolona z żadnego zdjęcia i bardzo ciężko jest mi wybrać cokolwiek. To nie jest ten dzień. :) z dzisiejszych fotek jestem bardzo zadowolona, zwłaszcza, że mieliśmy przy ich robieniu sporo zabawy. Ciężko było usłyszeć siebie nawzajem pośrodku stawów, w których żabi dżentelmeni wyśpiewywali swe pieśni ku uciesze żabich panienek. Dźwięki były tak donośne, że początkowo myśleliśmy, że to może być jakaś maszyna rolnicza :D
Dzisiaj też pierwszy raz widziałam drzewo "ścięte" przez bobra, tym bardziej byłam podekscytowana i zadowolona.
Z moją księżniczkową spódnicą wiąże się zabawna historia, otóż upolowałam ją na wyprzedaży w Szwecji, zimą, wisiała sobie smętnie razem z innymi, przy schodach, niechciana z pewnością bo była przeceniona z 299 SEK na ... 29 :D czyli o 90%, "no! to się nazywa wyprzedaż!" pomyślałam sobie chwytając ją i jej czarną siostrę pod rękę. Czarną wersję pokazywałam już TU, tamta bardziej pasuje mi na chłody, natomiast ta pudrowa na wiosnę i lato :)










 Koszulka - DIY
Spódnica - Cubus (15zł)
Buty - Deashop
Naszyjnik - allegro












12 komentarzy:

  1. Nie nawidzę tej długości sukienek, spódnic ale Ty wygladasz nieziemsko! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. SPODNICA SUPER!


    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. I love these photos! you look very pretty.

    OdpowiedzUsuń
  4. I really like your blog.. very nice colors & theme.
    Did you make this website yourself or did you hire someone to do it for you?
    Plz answer back as I'm looking to construct my own blog and would like to find out where u got this from. many thanks

    Here is my site - Ray Ban UK

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy to żabi staw w niedalekiej okolicy wielunia?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie :) do Wielunia mam daleko ;) to jest niedaleko Legnicy, dolnośląskie :)

      Usuń
    2. A już myślałam;)

      Usuń
  6. mamy podobny gust : ) mam takie same buty i biżu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.