piątek, 26 kwietnia 2013

Petent do mnie?

Hello moi mili :)
Jestem aktualnie w trakcie odbywania praktyki studenckiej w urzędzie gminy w moim miasteczku. Dzięki Bogu, dni są długie i jasne, więc po "pracy" mogę śmiało zrobić jeszcze zdjęcia. Tak ubieram się do urzędu, tylko buty zamieniłam z wygodnych loafersów na mniej wygodne, acz znacznie korzystniejsze koturny ;)
Nie jestem zwolenniczką sztywnego ubioru w pracy i szczerze współczuję tym, którzy muszą zachować dresscode. Nie wykluczone, że i ja kiedyś będę musiała wciskać się w uniform, ale póki co cieszę się, jako taką, dowolnością :D
Ps. Pewnie do większości z Was dotarły już zatrważające nowiny o zamknięciu Google Reader'a. Ja mówiąc szczerze nie bardzo wiem o co chodzi, nie znam się na tym, jednak zasłyszałam, że zniknie opcja "obserwatorzy" na blogu. Przeniosłam, zatem swoje konto z bloggera na Google+ i dodałam sobie gadżet "Dodaj do kręgów" (w lewej kolumnie, pod obserwatorami). Zachęcam do dodania mnie, wtedy nie przeoczymy nawzajem swoich postów, działa to bowiem podobnie do fejsa ;)
 






 Koszula - AhaIShopping (10$)
Spodnie - Stradi (stare)
Buty - Bershka (wyprzedaż zimowa-60zł)
Torebka - Super Dodatki
Kolczyki sówki - prezent od TŻ ;)

24 komentarze:

  1. piękna jest ta koszula :) cały zestaw na duży plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, a buciki to mnie strasznie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cos wiem o ubieraniu sie do pracy na sztywno.Od dwoch lat pracuje w urzedzie skarbowym:))) pozdrawiam,bardzo ajnie wygladasz,

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja bardzo do Ciebie pasuje :)
    Zapraszam Cie do mnie dopiero zaczynam blogować ale będzie o ubraniach kosmetykach i takich tam :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. moja Droga, no no :) genielne połaczenie i ta koszula robi wrazenie :) mnie się podoba i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula skradła moje serce <2

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, moglabys mi powiedziec jak pzeniesc swoje konto na Google+? Tak łopatologicznie... Bo ja ciemna w te klocki :< napisz na maila katsuumiaga@gmail.com, byłabym wdzięczna.
    Co do stroju, wygladasz slicznie. I ja tez jestem zwolenniczka dowolnosci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość ślicznie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem właśnie w trakcie załatwiania praktyk u mnie, ale będę robiła je dopiero w wakacje :) Już powoli zaczynam myśleć, co będę mogła nosić "do roboty" :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne sówki :D. W ogóle całość bardzo ładna, na tyle elegancko, żeby pasowało do urzędu, ale też nie jest zbyt sztywno, więc nie ma efektu "sfrustrowanej urzędniczki, która po 20 latach pracy ma jej serdecznie dość" ;). Heh, też obawiam się, że kiedyś czeka mnie sztywny dresscode i nie za bardzo mi się ta myśl podoba :p.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczną masz koszulę xd

    Świetnie wygladasz xd

    Obserwuję xd

    Pozdrawiam xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Every weekend i used to visit this web site, for the reason that i want enjoyment, since this this
    website conations truly fastidious funny data too.


    my homepage - louis vuitton outlet store

    OdpowiedzUsuń
  13. I am genuinely glad to read this weblog posts which carries plenty of useful facts, thanks for
    providing these kinds of information.

    Take a look at my website ... Nike Air Max 2013

    OdpowiedzUsuń
  14. Saved as a favorite, I love your blog!

    Here is my web blog; billig air max

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny blog :) obserwuje :) stylizacji mi się bardzo podoba :) na instagramie też Cię obserwuje :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oh praktyki.co za szczęscie,że nie musisz chodzić ubrana 'oficjalnie'.

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochałam się w tych butach...

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna koszula! uwielbiam ten wąsaty motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny outfit, super koszula i butki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.