czwartek, 18 kwietnia 2013

Clockwork orange!

No zdecydowanie jestem nakręcona na tę moją pomarańczkę :D
Od jakiegoś czasu krzyczała do mnie z szafy "załóż mnie kobieto, załóż!!".
Niestety, musiała biedaczka poczekać na te dwadzieścia kilka stopni. Nie wiem jak Wy, ale ja tam wiosny nie czuje, jak dla mnie to "ciepła" pora roku, chyba porzucę rozróżnianie aż czterech i przejdę na około-równikowy tryb ;P no prawie, bo zamiast deszczowej i suchej będzie zimna i ciepła :D





 Koszula - AhaIShopping 
Spódnica - A. Wiśniewska 
Buty - NY
Torebka - Super Dodatki 

13 komentarzy:

  1. super ! kolor i krój spódniczki wymiatają :) koszula też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zestawienie :) wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę spódniczki :)
    ps. ile cm mają obcasy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna spódniczka! :D
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepieknie sie prezentujesz w tej spódniczce, w ogóle śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnica cudowna;)


    obserwacja?

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Uwielbiam tę spódniczkę - jej kolor jest porażający <3

    OdpowiedzUsuń
  8. slicznie wygladasz, swietna dziewczeca stylizacja przykuwa oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I've been surfing on-line more than 3 hours these days, yet I by no means discovered any attention-grabbing article like yours. It's
    lovely value enough for me. Personally, if all webmasters and bloggers made just right content as you
    did, the web will be a lot more helpful than ever before.


    My web site :: todozimbabuees

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.