poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Punk + elegancja?

Ci, którzy zaglądają na mojego bloga regularnie, wiedzą, że lubię punkowe elementy garderoby.
Łączenie elegancji z przekornymi wzorami, fakturami i krojami sprawia mi wiele frajdy!
Ten zestaw w stylu Vivienne Westwood powstał przypadkiem. Wstałam rano i przejrzałam się w lustrze mając na sobie poniższe spodnie od piżamy. Pomyślałam "to jest to!". Jak grom z jasnego nieba spadł na mnie pomysł stylizacji z wykorzystaniem kraciastych spodni, od razu wiedziałam z czym je połączę! Teraz czekam tylko na lepszą pogodę, aby móc zaprezentować się w tym outficie na zewnątrz (jeszcze niestety za zimno na ramoneskę i szpilki...). Póki co musiałam (!!) pokazać wam swój pomysł na blogu. Jak wam się podoba??
PS. Bądźcie czujni, jutro rusza fajowy konkurs ;)




Koszula - AhaIShopping
Spodnie - KappAhl (wprawdzie męskie, ale co tam!)
Buty - New Yorker
Torebka - Cubus
Ramoneska - H&M
Pierścionek wąsy - Whole Sale 
Zegarek - prezent od chłopaka

16 komentarzy:

  1. ciekawe zestawienie :) Piękny pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie :-);fajnie też może wyglądać zestawienie tych spodni;szpilek z gładką a nie wzorzystą koszulą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakbym miała taką pidżamę to też bym nosiła na co dzień! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaa kumam, Prima Aprilis :D dobre dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna koszula! i ciekawie współgra z Twoim kolorkiem włosów!

    OdpowiedzUsuń
  6. super zgrałaś wszystko ze sobą :) aa spodnie są przykładem że na kobiecie wszystko pięknie wygląda :) SUPER :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne spodnie! <3



    www.confassion.pl - mój sklep internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie męskie w dodatku od piżamy ok nic takiego ...niestety mi się totalnie to nie podoba w dodatku znacząco Cię pogrubiają...tragiczne wyglądasz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi anonimie, bardzo, ale to bardzo się cieszę, że dałeś/aś się tak naiwnie nabić w butelkę! :D To jest ŻART na Prima Aprilis :), bardzo udany, jak widzę. ujawniłam się w najnowszej notce, z konkursem. Oczywiście wiem, że wyglądam w tym tragicznie, ale na szczęście tylko śpię w tych spodniach :D:D:D

      Usuń
  9. Śliczna koszula i fajnie wygląda w tym zestawie :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja :) koszula z tymi spodniami wyglada extra

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny strój , spodnie bajeczne !

    wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał fajnie dobrane :D Ja pewnie nie odważyłabym sie wyjsc nigdy tak na ulice a ty dałaś taki swietny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.