piątek, 29 marca 2013

Chojrak - tchórzliwy pies!

Odrobina kiczu w postaci infantylnej koszulki wkradła się do mojej szafy już jakiś czas temu. Chojrak to moja ulubiona bajka! Na plecach nadrukowany jest "tył" pieska, niestety było za zimno, żeby się tak rozpłaszczać ;)
"Wąsy" to ponoć gorący trend w tym sezonie, mnie zdarzyło się przejechać na "trendach" więc tym razem postawiłam tylko na mały dodatek w postaci pierścionka.









 Spodnie - H&M
Koszulka - House
Bluza - Only
Torebka - Super Dodatki
Czapeczka - ebay
Pierścionek - Wholesale

27 komentarzy:

  1. Chojrak! O rany, sto lat go nie widziałam :D I dziadek-zaplutek i babcia-kartoflankaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka zabawna,rozwesela calosc :)
    ombre spodnie ladnie na Tobie leza, pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie ombre. <3 Chojrak :D

    całość świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne spodnie:)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:)
    mieszkamy miasto obok;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o ile dobrze widziałam jesteś z Lubina?;)a my z Legnicy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz niesamowicie. W takich młodzieżowych zestawieniach jest Ci chyba najlepiej(w mojej opinii). Chociaż w sumie ładnemu we wszystkim ładnie;).Butki fajnie wydłużają nogi,a kurtka i czapka przez swój sportowy, męski charakter podkreślają jak śliczną i dziewczęcą masz buźkę. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :D też chyba w takich zestawach czuję się najlepiej, ale czasem nie wypada wyskoczyć w czapeczce z daszkiem hehehe :)

      Usuń
  7. mam takie same spodnie :) bardzo fajny zestaw, śliczna koszulka!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ;Chojrak - tchórzliwy pies, w roli głównej... Chojrak! Tchórzliwy pies' hahah :D świetnie wyglądasz, a czapka - <3 ile kosztowała na ebayu? :)
    Pozdrawiamy M&M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztowała ok 40 zł z wysyłką, zależy od kursu ;)

      Usuń
  9. Rewelacja, spodnie sa boskie! Caly zestaw jest wrecz genialny- a Chojraka tez uwielbialam ;)) wesolych ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię Chojraka! <3 Śliczne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! Spodnie są genialne:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chojrak i snap - <3
    Ja nie sugeruję się ówczesnymi trendami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. szczególnie podobają mi się Twoje spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog + notka :)
    ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony :3
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    WESOŁYCH ŚWIĄT ! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz, bardzo lubię Twojego bloga;)

    zapraszam do siebie i do obserwowania:)

    www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też uwielbiam chojraka, dalej go czasami oglądam, haha :D
    Świetna czapa i spodnie! <3 pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Robisz przecudowne zdjęcia, jakim aparatem?
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię kompaktem Olympus SP-510UZ, kupiłam sobie używany, kosztował 250zł. To dziadek, ale daje radę, chociaż zdjęcia w tym poście jeszcze nie są najładniejsze, bo było mało słońca ;)

      Usuń
    2. Aha! I jeszcze polepszam sobie kolory i jasność/przyciemnienie w PhotoScape i PicMonkey ;)

      Usuń
  18. Znowu idealne spodnie :D


    www.confassion.pl - mój sklep internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.