poniedziałek, 4 marca 2013

Zaufaj mi, byłam tam nie raz...

 


"...sen stawał się czymś tak wspaniałym, że zapamiętaliście go na całe życie i zawsze odtąd pragniecie, aby przyśnił się wam jeszcze raz."
C.S. Lewis, Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i Stara Szafa

Czasami wydaje mi się, że moja wybujała wyobraźnia, zamiast z wiekiem zanikać, nasila się. Miewam momenty, kiedy przy podobnej lekturze zanurzam się w nierealnym świecie i bardzo mi przykro, kiedy muszę z niego wyjść. Podobnie jest ze snami, w których widuję światy i dziwy o jakich nie pomyślałabym nigdy!
Najczęściej nie mam zupełnie ochoty się budzić ;P

Co do dzisiejszej stylizacji, to muszę przyznać, że moda na czarno - białe ubrania bardzo przypadła mi do gustu, dobrze czasem odgrzebać zapomniane części garderoby (tu: legginsy).
Połączyłam je z najbardziej niepraktyczną rzeczą w mojej szafie - karmelowym ponczem (oczywiście kupując je byłam przekonana, iż jest mi całkowicie niezbędne!), noszę je bowiem bardzo rzadko.







 

 Ponczo - SH (20zł)
Leggi - Tesco (30zł)
Buty - NoBoso (39zł)

17 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądasz, świetne legginsy :)

    http://needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. legginsy i łańcuszek są genialne! :D
    Ps Zapraszam do siebie do udziału w projekcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawde fajnie wygladasz w tej stylizacji! podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja cudowna, a Ty wspaniale wyglądasz! Legginsy najlepsze!
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, to ponczo ciężko się nosi, ale dzisiaj rano zobaczyłam Twoje zdjęcie na facebooku i pomyślałam - a, ubiorę swoje! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja, bardzo fajnie wszystko połączone

    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, dziękuję za taki komentarz! :) każdy może się zmienić, jeśli bardzo tego się chcę :*
    Wyglądasz cudnie! Świetne buty i spodnie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. looking so pretty so nice outfit . nice smile . i like it . nice shoes also .
    Parfum pas cher.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wygladasz, genialne ponczo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne legginsy, fajny zestaw
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. tak lity i wszystkie twoje obuwie uwielbiam i zegarki też :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.